Tara's oude eigenaresse uit Purmerend was er ook bij. Voor beide kanten erg fijn.
Toen ze er net was hebben we even wat afscheidsfoto's gemaakt, omdat ik vond dat we niet heel veel mooie foto's hadden. En helemaal geen foto's met mij en/of Dorus. Hieronder zal ik wat foto's plaatsen. Ik hoop dat het er niet te veel zijn!
Het verdovingsspuitje werkte niet goed dus moest er bij gespoten worden. In totaal zijn we ongeveer 15 minuten bezig geweest. Ze is met haar koppie bij mij op schoot ingeslapen op haar eigen kleed. Ondertussen lekker tegen haar gepraat dat zei er ook niks aan kon doen, en dat ze altijd mijn meissie zal blijven. En dat we van haar houden, en haar nooit vergeten.
Daarna nog even laten liggen in de kamer zodat de honden ook afscheid konden nemen.
Anja (oude eigenaresse) heeft haar daarna samen met ons naar de DA gebracht. Ze heeft lekker bij me op schoot gelegen.
Daarna nog een tijdje met de assistente staan praten. Frederik (DA) kwam ook nog even vragen hoe het ging. Later vanavond moesten we nog even terug, om te betalen omdat Dorus in de stress zijn portemonnee was vergeten. Ook toen ruim een uur staan kletsen, en dingen voor de crematie doorgesproken. Weer vroeg Frederik hoe het ging. Erg lief van hem!
Tara wordt gecremeerd bij SHCN. Ze krijgt een hele mooie urn. Het wordt een replica van haar hoofd. We hebben ook erg veel foto's die ze daarvoor kunnen gebruiken.
Ook hebben we een herinneringscertificaat besteld met de foto van de Mecheltjesdag in Bilthoven, in het water met de boomstam, door 1 van de forumleden gemaakt). En voor Anja hebben we er een besteld met een van de foto's die we vandaag gemaakt hebben.
Even met ons en Anja:

Gewoon een paar hele mooie foto's:

Haar afscheidsmaaltijd (brokken met lekker veel pens en beloningskoekjes etc):

De allerlaatste foto's in levende lijve bij ons:

Hier was ze er niet meer (zo lag ze ook vaak te slapen...):