onze nieuwe aanwinst,de kleine bruine alpaca miracle nadat die 2 uur in de kou heeft gelegen,hebben we hem toch nog weten te redden, vraag niet hoe maar het is gelukt,hier de paar fotos
leuk als jullie een berichtje achterlaten
Laatst bijgewerkt door Tieneke op 29-01-07 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:tag in titel
achhh!!!!!!! Dat hebben we helemaal gemist!!!! Was ie er al toen ik op stal was?? Ik wist geneens dat die nu al geboren zou worden! Echt een poepie!! ga morgenochtend kijken
klopt,ze spugen alleen maar naar elkaar en naar amor want die pest altijd onze lieve bruine alpaca verder spugen ze gelukkig niet tegen mensen , als hij wil drinken bij de moeder gaat de moeder liggen,dat is wel jammer,nu moeten we der voorlopig met de fles voeden,maar ze ligt wel lekker bij mama, het gaat nu wel redelijk goed met der, de wonderen zijn de wereld nog niet uit ik zal van de week weer ff paar leuke fotos maken van maken,ik zal kijken of ik ook van onze andere een foto kan plaatsen zometeen die is ook zo schattig.die is zo nieuwschierig. nou groetjes
ohjah en volgende week krijgen we der weer eentje bij,maar die heeft de eigenaar gekocht,die hoeven we niet meer op te voeden