Ik heb dat ook, dat gemis.. Mijn pony is 10 november doodgegaan, maar ik denk er nog elke dag aan, vooral als ik alleen ben. Het was ook zo raar, omdat het zomaar ineens was. 's morgens ziek, en 's middags overleden. Net als met een kat van ons; ik en m'n zus waren met alle katten en de hond in het land aan het wandelen, niks an de hand. 20 minuten later was 1 van de katten dood. Dat was zo apart! Dat kun je gewoon bijna niet plaatsen, zo plotseling. Onze vorige hond was 14 jaar, toen hij ziek werd. Hij heeft 2/3 dagen pijn geleden, en als het niet zou ophouden zouden we hem laten inslapen. Die morgen lag hij dood in zn mand. Ik heb er veel verdriet van gehad, maar wist dat het zo beter was.
We hadden ook een kat die een paar keer per jaar thuiskwam, en dan op de hond ging liggen alsof hij niet was weggeweest. Toen we dus een nieuwe hond kregen, vond hij de kat een indringer, en ging achter de kat aan. Die kat is nooit meer teruggekomen (+/- 4 jaar geleden). Ik vind het wel jammer, maar ik weet dat hij het goed heeft.
Ik wens je veel succes, en hoop voor je dat hij terug komt. Want het ergste is dat je niet weet hoe het met je kat is. Of hij nog leeft, of niet..