Ik woon nu twee maandjes in het flatje waar ik nu zit.
De eerste keer dat ik kwam kijken naar het huis verbaasde ik me al over de hond van de benedenburen. Een grote hollandse herder die de hele dag uit het raam kijkt en loopt te blaffen.
Nu zit ik hier dus al een tijdje en ben er langzaamaan achter gekomen dat dat beneden mij dus mams (& paps?), (ik geloof) 3 koters van allemaal beneden de tien, een kat en een hond wonen. Dit appartement is niet superklein maar groot is het ook niet te noemen. Nou zit die hond dus de hele dag te blaffen in de tussenruimte tussen het raam en de slaapkamer (zo'n 2m bij 1m?) en dat vind ik niet normaal.
Ook zie ik de hond bijna nooit uitgelaten worden en ik word er compleet horendol van! Ik heb tentamenweek maar tentamens leren word wel erg moeilijk met zo'n blafbeest onder je slaapkamer

Okee, de huizen zijn behoorlijk gehorig en tussen 7 en 8 kan ik al niet slapen omdat de kids dan wakker worden en naar school moeten, maar Fikkie houd zn smoeltje maar niet dicht

Ik vraag me al af waarom mensen zo'n grote hond nemen op een flatje en hem zo weinig uitlaten..
Ik zou het vervelend vinden om het meteen bij de woningbouw aan te kaarten, ze heeft blijkbaar ook al ooit tegen mn huisgenoot gezegd dat ze zich er voor schaamt dat hij de hele dag blaft. Maar er word niets met het beessie gedaan dus ik geef hem groot gelijk.
Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Het zijn wel hele aardige mensen, maar volgens mij kan mams het gewoon allemaal niet aan