Katten met -5 buiten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje__

Katten met -5 buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 22:17

Wij hebben 3 katten, die eigelijk altijd buiten zitten. 2 daarvan liggen bij elkaar, en liggen voor de (verwarmde) zadelkamer, dus blijven warm.

De andere kat wordt totaal buiten gesloten, mag niet op het warme plekje, en al helemaal niet tegen ze aan liggen. Oftewel, die mag buiten in de heg ergens gaan liggen. En in de zomer is dat geen probleem, red zich prima, maar mijn vraag, kan ze zich met dit weer (hier -5 snachts) wel voldoende warm houden?

Ik wil haar liever binnen, mijn ouders zijn daar fel op tegen, maar als het echt nodig is doe ik het gewoon..

cissy

Re: Katten met -5 buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:05

en je weet zeker dat deze kat niet ergens een lekker beschut plekje in het hooi of in de schuur heeft gevonden? Meestal hebben katten die buiten komen wel een aangepaste vacht maar het is wel zaak dat ze droog en uit de tocht kunnen liggen.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:10

Ik heb hier een stuk of 10 katten lopen in de stal , en daar blijven ze ook die zoeken zich wel een warm plekje en hebben een hele dikke vacht.
Ik ga ze echt niet naar binnen halen.
Het zijn stal katten en zijn dus niet gewend om binnen te zitten

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:50

Denk niet dat het een goed idee is om dr binnen te halen, die overgang is wel erg groot! Ik zou dan eerder een dikke deken of iets in die richting op een plek leggen waar ze graag ligt, zodat het toch wat warmer is.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 18:31

een deken word vochtig en kan dus snachts bevriezen geef ze dan een kist of een doos waar een gat in zit dat ze in en uit kunnen en vul dat met stro