Gemma is nu 1 jaar en 3 maandjes oud, ze is een flinke dame van 230 gram!
Is ondertussen oma en dr volledige naam is Double Special Gemma (jaja stamboom aanwezig!

Dit is Saartje, haar heb ik opgehaald uit een opvang.
Ze is gevonden in een pashokje in de C&A toen ze klein was en van daaruit naar de dierenwinkel gegaan, toen is ze terecht gekomen bij mensen maar omdat ze volgens hun niet tam genoeg was heeft ze al die tijd op zolder gestaan

Nu is ze sinds midden december bij mij en al een hele hoop aangekomen! Ze is ook al bijna goed tam, alleen je handen ontwijkt ze echt heel erg en dat zal ze ook wel blijven doen. Maar ze is al anderhalf jaar volgens de opvang, geloof ik niks van als je ziet hoe suuuuuperactief ze is haha!

Dit is Muisje, misschien kan je wel zien waar ik die naam vandaan heb gehaald

Als ik ooooit een hamster heb gezien die meer op een muis lijkt dan weet ik t niet haha, ze komt bij een man vandaan die een hoop hamsters bij mekaar had zitten om ze op te voeren aan de fretten en de valken

Dit is Puck, komt van dezelfde man als Muisje, hier heb ik nog een extra fotootje bij gedaan zodat je haar oren kan zien, die zijn dus zo gehavend dat je er zo doorheen kan kijken

Maar ze is al hartstikke lief en tam en gek op dr radje.
Lieve beessies allemaal en ben blij dat ze in huis zijn, ze gaan ook niet meer weg hier!