Geslaagd voor gehoorzaamheid :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babsiej

Geslaagd voor gehoorzaamheid :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 18:44

Hey!

Vandaag examen gehad voor de A cursus, gehoorzaamheid en zijn geslaagd, met mijn 9 maanden oude hond Haha!
Skippy deed het in de basiscursus/puppycursus al erg goed dus we mochten in deze groep instromen 5 weken geleden. En nu meteen examen mee gedaan Haha! Normaal duurt de cursus 26 weken dus ben trots Haha!

Alles met een uitmuntend op 2 dingetjes na .. Mijn eigen schuld.. Volgen aan de lijn heb ik 1 koekje bij gebruikt was een + aftrek .. ze zei ook doodzonde want ze kan het makkelijk zonder koek

En terug plaats oefening, thuis heeft ze plaats en daar heeft ze riem als commando. De keurmeester zei je mag dr terug naar de plaats sturen, dus in de zenuwen zeg ik in plaats van vooruit riem , vooruit plaats, dus skippy vooruit en zoeken naar dr plaats en me ook aankijken Dus weer terug gekomen, en overnieuw en toen 1 keer goed Dus ook enkel + je ipv dubbel plusje.

Nja ik ben tevreden, we zijn heel laat ingestroomd, pas 5 weken cursus gehad en toch gehaald

Groetjes Barbara

wyko

Re: Geslaagd voor gehoorzaamheid :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:58

Leuk dat je bent geslaagd!
Ga je nu ook nog vervolg cursus doen?

Ik heb met mijn hond de A en de B gehaald, de C heb ik meegedaan met de cursus, maar net niet goed geneog voor het examen, dus de C hebben we niet.
Daarna had ik er genoeg van en ben ik overgegaan op flyball en behendigheid. Hier zijn we alleen mee moeten stoppen, omdat Gina vorig jaar april haar kruisband gescheurd heeft. Ze is hier aan geopereerd en het is nu ook wel weer goed, maar durf het niet meer aan om verder te gaan.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:35

Gefeliciteerd!
Ben met Tessa met de A bezig, en met Tara met de gevorderde jonge honden (vóór de A)

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:36

Gefeliciteerd.Ik mag zaterdag met mijn 10 mnd jonge labrador.Ik heb er wel vertrouwen in.Hijis heel ontdeugend maar wel gewillig.

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:41

gefelciteerd. ik mocht met mijn hond ook naar 5 weken doorstromen van puppycurcus naar beginners. toen 5 weken beginners gedaan en examen gedaan. me hond was toen de jongste. toen 10 weken gevorderen en ook geslaagd. maar toen ging het iets minder haha

succes met je hond. ga je nog verder trainen