Op de foto's staat een copyright. Eerst toestemming vragen voordat je ze mag gebruiken Sommige zijn wazig, maar die zijn gewoon grappig
Nummer 4 en 9 zijn gewelig! Wat een lieve, maar toch ook een hoogmoedige uitstraling heeft dat beest zeg! Mooi!!
Leuke fotos! Mijn geweldige hondje! Omg die tong ook echt over mn hele wang Die laatste van ons samen is echt kick!Overigens is het een Vizsla
Ja ze liep iedere keer weg dus ik moest haar vast houden @ lijntjuhhh: ja voor het stamboek zijn ze 2-3 cm te groot maar wij vinden ze geweldig.Ze had als pup al zulke grote oren:
lachen hoor! Erg grappige en ook mooie foto's! Ook een leuke hond. Hij luistert zeker super goed met zulke oren
super leuke foto's! alleen van die tong op je wang ga ik over mijn nek haha sorry! ik ben niet zo een hondenmens
haha wat 'n leuke hond! Mooie foto's ook. Vooral dat ie omhoog springt, die lippen zo helemaal omhoog
Zaina schreef:super leuke foto's! alleen van die tong op je wang ga ik over mijn nek haha sorry! ik ben niet zo een hondenmens En dan nagaan dat een hondentong schoner is dan je keukendoekje Bedankt voor de leuke reacties! Die oren zijn wij zelf ook helemaal gek op.. haar bijnaam is dan ook: flappy