ik heb geloof ik 90 euro betaald, is zo duur omdat er veel dingen bijzitten, antibiotica, narcose, spuit om weer wakker te worden, en de operatie opzich
Zou inderdaad net als wat Cheveyo al zei even rondbellen naar verschillende Da's Hebben wij ook gedaan en het verschilt tussen sommige nog best wel veel
Lynn_Nikita schreef:
ik heb geloof ik 90 euro betaald, is zo duur omdat er veel dingen bijzitten, antibiotica, narcose, spuit om weer wakker te worden, en de operatie opzich
Jeetje jij hebt wel veel betaald dan Bij onze kater en poes waren we voor samen totaal 50 euro kwijt en daar zat al dit alles ook bij
Die onderhuidse hechtingen , kun je daarom vragen...?
Als mijn poesje echt vervelend gaat worden (behang-factor is soms al aardig hoog ) dan gaat ze toch mooi ook , dat eindeloze uit de teentjes komende geblèr gaat niet lang duren... maar al ze niet vervelend wordt dan hoeft ze van mij niet zolang ze de tuin niet uitgaat.
Mocht ze er wel om vragen dan liefst zo prettig mogelijk dus zonder kragen en pakjes enzo , dat is hetgene dat me tegenhoudt , haar broer is dus al geweest.