ervaringen met bach-remedies bij de hond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bianca22

ervaringen met bach-remedies bij de hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 20:36

hallo

ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met bach-bloesems/remedies???

en dan eigenlijk bij honden, onze hond is bijna 1 jaar oud en loopt al een tijd met huidproblemen.

het lijkt een allergie, maar welke?? in iedergeval geen voedselallergie, want die hebben we uitgesloten, we hebben wel een bloedtest laten doen en daar moeten we de uitslag nog van krijgen.

wie heeft er ook bach gebruikt?? en hoe werkte dat????

ik hoor het graag

groetjes Bianca

Sizzy

Re: ervaringen met bach-remedies bij de hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:02

-> BB

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 10:23

ik zou eerst de bloedtest afwachten,word er ook gekeken naar hormonen?
die kunnen namelijk nogal es voor huidproblemen zorgen,zo had ik een teefje,altijd schilfers e.d. in d ehuid,ander voer werkte niet, tot ze gestereliseerd werd,toen kreeg ze een hele mooie vacht.
maar andersom kan ook,dat na sterelisatie/cstratie door verandering van hormonen de huid reageerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 10:40

Bach kun je zonder problemen altijd gebruiken.
Dus als je hond nu last heeft van de huid, niet eerst de tests afwachten, maar gewoon ook alvast beginnen met Bach. Je kunt 't altijd onderbreken of vervangen door medicijnen, maar het kan geen kwaad en doet in veel gevallen goed!

Wij gebruiken de bach remedie bij zowel onszelf als de paarden als de honden, en je ziet altijd binnen een paar minuten verbluffend resultaat!