Siamezen/Oosters kortharen Personeel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Siamezen/Oosters kortharen Personeel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 17:53

Wie o wie heeft hier nog meer de nobele taak om zich als personeel te gedragen voor zijn Siamees of Oosters korthaar?
Ik ben in het bezit van 2 katten, een "normale"en een Oosters Korthaar poesje, een Havanna.
Sinds mijn 13e ben ik besmet met het oosterlingen virus,en nu ik op mezelf woon,moet ik natuurlijk wel wat aanspraak hebben.

Haar naam is Kirazamber's Beetle, en ze is een echte praatkont. Loopt de gehele dag achter me aan als ze de kans krijgt,en krijgt ze die kans niet,dan is ze hevig geirriteerd. Dat uit zich iin gillen en rondrennen.
Terwijl ik dit type,zit ze op de computerkamer op een stoel met kleedje naar me te kijken,en om de paar minuten mauwt ze even.
Verder doet ze een moord voor kip en tonijn, is ze vreselijk eenkennig,maar vreselijk knuffelig en speels.

Nog meer personeel hier?? Vork

Natascha

Re: Siamezen/Oosters kortharen Personeel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 15:48

geen oosters korthaar personeel maar wel personeel van heilige birmanen uit het verre oosten (mochten ze willen). Oosterse katten vind ik erg mooi dus mocht er zich hier personeel melden dan wel wat foto's plaatsen he Knipoog

Anoniem

Re: Siamezen/Oosters kortharen Personeel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 15:57

IMG]http://img.photobucket.com/albums/v11/darkchrystal/DSCF0156.jpg[/IMG]

dit zijn de katten van mijn ouders.

Mijn katje staat nog niet op een foto op deze pc