Ga je maar 1 rat kopen? Het is het beste om 2 of meer ratten tegelijkertijd te nemen, hij zal zich erg alleen voelen, en zal ontzettend veel aandacht nodig hebben omdat hij de rest van de dag niet kan spelen met een vriendje.
Maargoed, als naam: Smiths, Lays, Kiwi, Aardbei ofzoiets. Smiths en Lays heten de mijne. Voor foto's : zie profiel
Spooky Fred/Freddy/Fredje Duvel Noppes Mikey Stuart
Deze vind ik persoonlijk heel erg leuk, weet niet of jullie ze wat vinden Iig succes met het kiezen van een naam! Plaats je n keer foto's van het ratje?
ik heb er eerst 2 gehad ( nu dood) die heette speedy en smokey en heb er nu een wist ik eigenlijk ook geen naam voor en zij steeds dat ie wel snoezig is en toen heette ze snoozy
Een rat alleen is geen rat Kijk eens op internet op rattige sites daar zul je meer info vinden. Alle rattenmensen raden het houden van een rat alleen ten zwaarste af. Ratten zijn veel te intiligent om alleen gehouden te worden en vaak krijgen ze er afwijkend gedrag door. Veel plezier morgen met je ratje maar ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat je met 2 ventjes naar huis komt.
Jeeejjj Hij is er!!:D maar niet in zijn eentje ik ging onwijs slijmen bij me ouders en nu heeft hij zijn broertje gezellig mee genomen:D Ben er super blij mee maar ze zijn nog erg bang. Wat is een goede manier om ze heel goed hand tam te maken?