Kwam ik op het idee om dit topic te openen.
Ik hoop dat het in deze rubriek mag blijven staan.
Omdat er zoveel dieren in het asiel zitten die allemaal een baasje zoeken lijkt het me leuk om allemaal steeds je favoriete hond of kat (of konijn of fret enz.) uit te zoeken op www.dierenasiels.com en hem dan te plaatsen hier bij Beestenboel.
Promoot je beestje die je hebt uitgezocht, en vermeld er eventueel bij waar dit dier opgehaald kan worden.
Wie weet word iemand verliefd op een hond of kat omdat hij die hier bij beestenboel ziet, al is het er maar 1, dan heeft dat dier weer een goed tehuis.
Ik zal beginnen:
Ik kies Banjo omdat het een kruising met een Collie is, Collie's zijn hele gevoelige honden en kunnen aan in een hok zitten heel depressief worden:
Banjo is een oude bekende van ons, deze reu van 9 jaar heeft een beetje pech de laatste jaren. De eerste keer dat Banjo hier was omdat zijn baasje verhuisd was en “vergeten” zijn huisdieren mee te nemen. Deze keer is het omdat volgens zijn laatste eigenaar Banjo steeds wegliep. Die eigenaar was er moe van om Banjo steeds op te zoeken! Dus zit Banjo weer hier, ondanks zijn verleden geloven wij dat Banjo een gezellig onderkomen zoekt. Banjo is een beetje te oud voor kleine kinderen en wil gewoon van zijn pensioen genieten in een rustige omgeving. Wel heeft Banjo intensieve vachtverzorging nodig en moet regelmatig geborsteld worden. Wie kan Banjo geven waar hij zo aan toe is en verdiend?

Naam: Banjo
Rasgroep: Helemaal onherleidbaar bastaard
Ras: Kruising Collie
Leeftijd:Volwassen
Geslacht: Reu
Kleur: Bruin
Kan bij andere honden: Ja
Kan bij Katten: Ja
Kan bij kleine kinderen:Onbekend
Kan bij grote kinderen: Onbekend
Kan alleen thuis zijn: Nee
Kan mee in de auto: Onbekend