sanitaire fixatie :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Natascha

sanitaire fixatie :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 17:02

Hebben jullie katten ook van die rare dingen? Die van ons wel. Onze birmanen hebben iets met het toilet en de badkuip. Helemaal gek zijn ze erop. De badkamer komen ze niet zo vaak maar als ik naar de wc ga lopen ze me achterna om vervolgens rond mijn voeten te gaan liggen kroelen. Roxy vindt het vooral s-ochtends leuk want dan heb ik nog blote voeten en die tante heeft een voeten fettish. Die wordt helemaal verliefd van blote tenen Haha!
Diesel heeft meer iets met sanitair zelf. Die wil altijd op de rand van de wc gaan zitten:
Afbeelding
En dan hebben we Spaceboy onze halfbirmaan en die presteerde het van de week om in de pot te kruipen en uit het putje te gaan zitten drinken (de wc was overigens niet vies en er zaten geen chemicalien in dus alles was verantwoord Knipoog)
Eerst een kleine inspectie:
Afbeelding
Halloooooo echooooo:
Afbeelding
Hopla, op de rand:
Afbeelding
En jawel, zo uit het vuistje:
Afbeelding
3 x raden wat de andere helft van deze halve birmaan is Haha!

Arrabel

Re: sanitaire fixatie :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 17:07

Het lijkt net op foto 1 of ze in de toilet zit te plassen.. Nagelbijten / Gniffelen
Dat kan je een kat trouwens wel leren, dat heb ik wel is gezien bij Animel Planet

Citaat:
3 x raden wat de andere helft van deze halve birmaan is Haha!

Een Noors Ierse Toiletkat?
Laatst bijgewerkt door Arrabel op 15-01-07 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Zilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 17:08

Haha, wat leuk die eerste foto. Haha!

De mijne doet zoiets niet.

Die zegt alleen RRR ofzoiets Haha! als ik binnekom of ik praat tegen hem..
Maar iets anders gek Lachen.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 11:45

hahaha Haha!
echt heel lief!
Vooral dat pootje Ja

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 16:02

Hahaha, leuke beesten Haha!

Die van ons spoort ook echt niet, hij is altijd op zoek naar 'ruigies' zoals wij dat dan noemen Clown
Dan gaat meneer voor een luchtrooster zitten en heel ingespannen naar binnen turen en dan ineens rent ie heel hard weg. Om vervolgens hetzelfde te doen maar dan onder de bank of onder het vloerkleed Clown

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 23:33

Ziet er wel grappig uit. Nee, onze kat doet zulke rare dingen niet. Die doet nog redelijk normaal. Bij vlagen heeft hij ook zijn gekke 5 minuten, maar ze drinkt niet uit de wc.

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 00:16

Yup, onze kat heeft ook een sanitaire fixatie Haha!
Die probeerd zelfs achter je te gaan zitten op de w.c., wat ik overigens niet zo'n goed plan vind....
Een w.c. die doorgetrokken wordt vind hij ook mateloos interessant, hij kan soms echt zitten zeuren in de w.c., dan moet er iemand op het knopje drukken. Hij zit dan op de rand te kijken met ogen op steeltjes waar al dat water heen gaat, en steekt zijn pootjes in de pot (in het water dus).
Ook heeft hij een grote liefde voor de gootsteen, daar kan hij ook tijden in zitten bleren dat de kraan aan moet. Hij gaat dan gewoon onder de lopende kraan zitten spelen, mafketel.

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 00:21

ha ha

1 van mijn snorremansen wil graag uit de kraan drinken, dan zet ik hem open op de druppelstand en dan gaat ze de de druppels opvangen.

1 van de andere plast graag in het doucheputje, soms best handig, beetje water er achteraan en het is weg! Sigaar

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 12:11

haha, die van Supertje is net onze birmaan Diesel Haha! Die drinkt ook uit de kraan en wil altijd achter me gaan zitten als ik op de wc zit.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 12:13

Die halve Birmaan van mij gaat altijd in de wasbak liggen Clown

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 13:14

geweldig die fixatie, mijn poezels gaan ook altijd mee de WC in en zitten dan soms gezusterlijk aan mn voeten te wachten tot ik de wc rol pak en dan rennen ze naar de keuken om te kijken of ik de etensbak al heb gevuld..... waarom ze dát nou met mijn toiletbezoek associëren.... geen ideeeee!
Gebeurt ook wel dat ze in mn broek gaan zitten terwijl die op mn knietjes hangt, erg grappig... Lachen

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 15:23

Jawel, heel herkenbaar! Dat pootje is echt schattig Lachen

Maar de mijne wil vooral druppeltjes vangen als je je toevallig aan het wassen bent aan de wastafel Lachen Dan ligt heel de kamer vol spetters en spatten, haha. Als je dan s'morgens klaar bent, holt ze mee naar de trap en stromt naar beneden want dan is het etenstijd!