De Polderweg....
Ik vind het persoonlijk geen goed asiel, niet dat de honden niet goed zijn hoor!
De honden krijgen te weining aandacht, het schoonmaken en het voeren word een beetje met de franse slag gedaan.
(voor zover ik heb gezien)
Daar bij vind ik het personeel rond uit bot, als je wat wilt vragen over een hond dan reageren ze niet echt aardig, of ze helpen je helemaal niet.
Door omstandigheden zat het hondje van mijn moeder daar, de politie had het hondje daar gebracht.
Ik helemaal in tranen vlug naar de polderweg toe gereden om het hondje op te halen, dat hondje kon er helemaal niet tegen om in een hokje te zitten!
Toen ik daar aankwam lieten ze me eerst een half uur wachten terwijl ik alleen maar naar Cindy toe wilde, ik wist dat ze ergens tussen die blaffende honden zat en ik wilde haar mee nemen.
Toen mocht ik eindelijk naar haar toe, de man die mij naar haar hok bracht wat totaal niet aardig, en daarbij waren ze ook nog is de riem kwijt van Cindy zodat ik haar de hele weg heb moeten dragen.
Ik vind het niet zo'n goed asiel, maar dat wil natuurlijk niet zegggen dat de beesten die daar in zitten niet goed zijn!