Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bjarni schreef:Jeetje zeg, wat een portret!
Vind het goed van je dat je zoveel voor het diertje over hebt maar lijkt me erg moeilijk.
Vlees heb je al geprobeerd, ook vis al? Vis ruikt natuurlijk wel sterker dan vlees, misschien wat gekookte vis ofzo en als ze dat lust mengen met voer?
Brokjes/blikvoer weken in heel veel kattenmelk werkt ook niet? Poes van een vriendin van me (oudje) at ook slecht, at alleen nog maar blik want ruikt sterker. Op een gegeven moment hebben we de gewone brokjes in warm water geweekt, rook sterker en lekker smeuig.
Vind het altijd zo'n nadeel dat die blikjes voer voor zo'n groot deel uit water bestaan. Moeten ze flink van eten willen ze daarop normaal kunnen leven.
Succes in ieder geval, je wordt wel creatief op deze manier!
allegro schreef:Toen mijn kat laatst flink verkouden was at ie ook echt superslecht. Het enige wat hij toen wel graag at was kaas (extra belegen). Het schijnt dat als een kat het niet ruiken kan hij het ook niet eet. Gewoon voer lukte hierdoor niet, kaas om een of ander reden wel. Misschien het proberen waard.
Sterkte!!
JustNanno schreef:allegro schreef:
Heb nu klaargezet: mousse fijngeprakt in kattenmelk, Krijgt ze over ongeveer een uurtje. Ben benieuwd....Morgen kan ik dan brinta halen en wat aanmaakjus (ik heb nooit jus).