Wij hebben 2 hokken staan, een met 1 konijn erin, genaamd Zwabber (kan niet goed overweg met andere konijnen) en het hok ernaast met 2 konijnen, genaamd Primrose en Noppes. Deze staan allebei buiten met een buitenrennetje erom heen. Nu heeft Primrose in de zomer, onder de stenen door, een hol gemaakt. De konijnen vinden het heerlijk om daar in te zitten, maar komen er alleen dat niet meer uit. Zei mogen daar dus niet in van mij. Vind het trouwens nu ook veeslte koud voor ze om op die natte grond te lopen.
Toen ik de konijnen vanmiddag ging verschonen, ontsnapte Zwabber en dook het hol in. Ik heb wanhopig staan wachten tot meneer boven kwam, maar dat kwam hij niet. Heb de andere 2 konijnen ook nog in de ren gezet, in de hoop dat hij op de geluiden van de andere twee af zou komen. Dit was niet het geval. Vanmiddag rond 3 uur is dit allemaal gebeurt. Inmiddils is meneer nog steeds niet gevangen! Hij komt elke keer omhoog maar gaat niet zijn hok in (hoogte tussen grond en hok is nog geen meter). Dan denk je hem snieke te kunnen besluipen, maar voor je het weet is hij weg!
Ik krijg hem dus met geen mogelijkheid te pakken, maar wil hem daar echt weg hebben! Ben veelste bang dat hij eruit springt!
Wie o wie heeft de perfecte tip? Voer reageert meneer ook niet op.

Bij de rode pijl is een hol gegraven, naar het hek toe. (nemen we aan!)