Dilemma met één van onze honden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

polly2

Dilemma met één van onze honden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 15:20

Ik zit met een groot dilemma met één van onze honden.
Zelfs verschillende dierenartsen (ook homeopatisch) kunnen geen goed advies geven.
Nu wil ik vragen wie in staat is om een fotoreading van deze hond te doen.
Ik zal heel eerlijk zijn. Ik wil er neit voor betalen, omdat ik er sceptsich tegenover sta. Alleen een aantal mensen heeft me weten over te halen om dit te vragen.
Ik ben wel zo open en eerlijk dat ik zal toegeven als het een positief resultaat heeft opgeleverd...alleen geloof ik er van te voren dus niet in.
Ik wil het dilemma hier ook nog niet prijs geven. Ik zie het als het ware als een soort experiment.
Wie wil mij hierbij helpen. Mag ook via Pb.
Alvast bedankt...ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig geworden....maar het belang van de hond staat bij mij voorop.

Edit: typfout verwijderd.

polly2

Re: Dilemma met één van onze honden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 15:43

Niemand????

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 15:47

Ik weet wel een heel goed iemand.
Die vraagt wel €10, maar je krijgt wel ontzettend veel te weten.
Ik heb twee readings bij haar laten doen, ondanks dat ik er niet in geloofde en in allebei zat zoveel waarheid. Ook alle problemen zijn nu zo goed als opgelost, omdat ik via die reading erachter kwam waar het aan lag.
Nu geloof ik er wel in.

Voor het adres, pb maar als je interesse hebt.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 15:53

Ik denk dat ik dezelfde in gedachten heb als silence. Vraagt ook 10,00 euro. heb eerst mijn merrie laten doen die een enorm trauma heeft en waarvan ik grotendeels de problemen weet. Eigenlijk als test daar ik er ook niet in geloofde. Daarna was ik helemaal om. Ongeloofelijk wat ze naar boven haalde. Daarna heeft ze nog een paard en twee honden gedaan. Waarbij bij mijn probleemhond dingen naar boven kwamen en waar ik heel veel aan heb gehad.
Mijn ouders hebben toen hun overleden hond laten doen. Toen ik de reading later las heb ik zitten janken. was net of de hond het zelf hadt geschreven. Zo herken baar.

Denk dat je aan een gratis reading niet veel hebt. Zou iemand nemen die zich daar wat profesioneler mee bezig houdt en wat is dan 10,00 euro

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 16:46

Ik wil er op zich best voor betalen...als ik weet dat ik er iets aan zou hebben..
Maar omdat ik er verder eigenlijk niet in geloof, wil ik dus niet vooraf betalen...eigenlijk op no cure no pay basis zou ik het wel willen betalen. het is mijn scepsis dit mij in de weg staat om te willen betalen...snappen jullie? En al is het dan maar 10 euro... het gaat mij om het principe dat ik ook geen nieuwe schoenen met hoge hakken zou kopen, zonder ze te proberen, omdat ik het gevoel heb dat ik ook niet op hoge hakken zou kunnen lopen... Snappen jullie wat ik bedoel?
In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
Ik heb ooit eens gelezen van iemand die het wel voor niks wilde doen (hier op bokt), mits het om een ernstig probleem ging.
Mijn probleem is er eentje van leven of dood (voor de hond). Dus leek me wel serieus genoeg.

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 16:48

Ik heb een fotoreading van mijn paardje laten doen, maar niet alles klopt helemaal. Die was overigens wel gratis.

ibouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 16:51

polly2 schreef:
Mijn probleem is er eentje van leven of dood (voor de hond). Dus leek me wel serieus genoeg.

nou dan is 10 euro niet teveel lijkt me. Verward

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 16:53

Ik snap je zeker wel... maar toch als het een probleem op leven en dood is dan zou ik er zeker € 10,-- voor over hebben om een reading te doen.
Baat het niet, dan schaad het niet maar stel je voor dat er echt iets uitkomt dan heb je er zo veel mee gewonnen...

Iig veel sterkte met je hond en ik hoop dat het goed komt.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 16:54

Er zit hier iemand die het gratis doet, maar wel vraagt wat je voor het goede doel over hebt. Zal even kijken of ik de naam op kan zoeken.

Edit: Dominike is de naam.

Ik vind het wel een verkeerde manier om er in te stappen. Ik denk dus ook dat veel mensen die dit kunnen afhaken als het op deze basis moet gaan. Zij steken er tijd en energie in, daar mag toch wel iets tegen over staan? En als het werkelijk op leven en dood is, is 10 of 15 euro dan teveel?

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 18:27

Snap eigenlijk ook niet dat 10,00 euro teveel is als het om leven en dood gaat. Zou ales over hebben voor mijn hond en alle kansen aanhalen hem te kunnen helpen.

allegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 18:30

Ben eigenlijk wel benieuwd wat het probleem nu is met je hond? Op leven en dood klinkt nogal ernstig...

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 18:30

Als die €10 al te veel zou zijn, dan schrik je je straks kapot van de rekening van de DA

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 20:14

ietepiet schreef:
polly2 schreef:

nou dan is 10 euro niet teveel lijkt me. Verward

10 euro is wel degelijk teveel op het moment dat je ergens niet in gelooft. Ik snap dat het gek klinkt. Heb ook al gezegd dat ik bereid ben achteraf toe te geven als ik er iets aan heb gehad en dan bereid ben om te betalen...zelfs wel meer dan 10 euro. Het gaat mij om het principe...
Klinkt misschien raar dat ik er dan toch om vraag....maar het werd zo vaak tegen me gezegd, dat ik dacht...kom...laat ik eens kijken of ik mijn blik kan verruimen!

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 20:19

Sisco4life schreef:
Als die €10 al te veel zou zijn, dan schrik je je straks kapot van de rekening van de DA

Nee hoor...al kost het 1000 euro...als ik weet dat ik de juiste beslissing voor de hond neem,speelt geld geen rol. Zoals ik in mijn vorige reactie al zei...het gaat me om het principe...
Geld speelt geen rol...het is niet dat ik niks wil betalen...ik wil niet "opgelicht" worden...snap je...dat is mijn scepsis ten opzichte van dit soort dingen, sorry....
Ik geloof zo'n Char bijvoorbeeld ook niet. Die noemt het hele alfabet op, net zo lang tot iemand reageert op een letter en zegt dan algemeenheden als: je broer is nu bij je...hij past goed op je...sorry...zoiets gaat er bij mij gewoon niet in en dan heb ik er geen stuiver voor over. Daar gaat het om.
Maar ik ben helemaal murw gepraat door een paar mensen en wil me dus laten overtuigen van het tegendeel...en wil dan achteraf best betalen....

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 20:20

LilianR schreef:
Ik heb een fotoreading van mijn paardje laten doen, maar niet alles klopt helemaal. Die was overigens wel gratis.

Wie was dat? Mag ook via Pb.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 20:22

fjordnina schreef:
Er zit hier iemand die het gratis doet, maar wel vraagt wat je voor het goede doel over hebt. Zal even kijken of ik de naam op kan zoeken.

Ik vind het wel een verkeerde manier om er in te stappen. Ik denk dus ook dat veel mensen die dit kunnen afhaken als het op deze basis moet gaan. Zij steken er tijd en energie in, daar mag toch wel iets tegen over staan? En als het werkelijk op leven en dood is, is 10 of 15 euro dan teveel?

Kijk...daar kan ik wat mee. Een bijdrage aan een goed doel vind ik wat anders... Mijn argwaam zit 'm gewoon in het feit dat ik denk dat ik opgelicht word. En ik heb geen stuiver over voor mensen die gebruik maken van de goedgelovigheid van mensen. Dat ze daar beter van worden.
Zodra ik er van overtuigd ben dat dat niet het geval is....dan ben ik om...

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 20:25

allegro schreef:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat het probleem nu is met je hond? Op leven en dood klinkt nogal ernstig...

Ik wil hier later wel meer over vertellen. Nu nog niet, omdat ik niet te veel informatie wil prijsgeven. Het is wel serieus, maar het gaat er om dat ik in het belang van de hond, de juiste beslissing kan nemen. Ik Pb je wel even.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 20:30

Edit: sorry...verkeerde post

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 23:35

Ik heb ook voor 10 euro een fotoreading laten doen bij mijn paard.
Ook ik stond er sceptisch tegenover, maar ik was heel verbaasd over de uitkomst. 9 van de 10 dingen klopte.
Als dit zo'n beetje je laatste redding is, zou ik het zeker doen.

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 03:05

Hmm, ik kan alleen een gedragsprobleem bedenken als het 'om leven of dood' gaat. Voor gedragsproblemen zijn gedragstherapeuten, mensen die zich verdiept hebben in hondengedrag en ook in het helpen van mensen met honden waarmee ze vastgelopen zijn.

Ik zou dat tientje bij de kosten van zo'n peut doen, dan heb je meer kans van slagen denk ik zo.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 05:24

Ik denk dat je verkeerd denkt. Het gaat niet om 10 euro voor iets waar je niet in gelooft, het gaat om 10 euro om je hond te redden. Een dierenarts is duurder lijkt me. Daar geloofde je wel in, maar dat heeft blijkbaar niet geholpen. Heb je die ook niet betaald onder het motto no cure no pay? Lips are sealed

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 08:56

polly2 schreef:
fjordnina schreef:

Kijk...daar kan ik wat mee. Een bijdrage aan een goed doel vind ik wat anders... Mijn argwaam zit 'm gewoon in het feit dat ik denk dat ik opgelicht word. En ik heb geen stuiver over voor mensen die gebruik maken van de goedgelovigheid van mensen. Dat ze daar beter van worden.
Zodra ik er van overtuigd ben dat dat niet het geval is....dan ben ik om...

Gutgut, als het echt zo;n dringende kwestie is snap ik niet dat je zo krom durft te denken.

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 09:04

Ik zou het gewoon eens omdraaien. Zoek iemand waarvan je weet dat er mensen zijn met positieve ervaringen met zijn/haar readings. Leg je scepsis voor. Elke alternatieve 'genezer' zal je scepsis (her)kennen. Kijk eens wat de reactie daarop is. En kijk eens of je je goed voelt bij die persoon.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 10:37

Je kan de situatie ook omdraaien... door niet vooraf te willen betalen zou jij wel eens de evt. oplichter kunnen zijn... Ik snap echt niet dat je zo moeilijk doet over 10 euro... en dat het voor jou een principe kwestie is... sorry, maar als het een leven of dood kwestie was voor mijn lieve dieren dan gingen mijn principes wel even probleemloos overboord hoor... Wat weegt nou zwaarder...

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:42

Er loopt een topic waar veel readers zitten;

viewtopic.php?f=1&t=672423&hilit=&start=1925

Lees het eens door en vorm dan je mening....

Ik heb twee readings laten doen, één door Danae en één door Debo, en ben heel tevreden.... (Readings staan in mijn profiel)