Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
polly2 schreef:Mijn probleem is er eentje van leven of dood (voor de hond). Dus leek me wel serieus genoeg.
ietepiet schreef:polly2 schreef:Mijn probleem is er eentje van leven of dood (voor de hond). Dus leek me wel serieus genoeg.
nou dan is 10 euro niet teveel lijkt me.
Sisco4life schreef:Als die €10 al te veel zou zijn, dan schrik je je straks kapot van de rekening van de DA
LilianR schreef:Ik heb een fotoreading van mijn paardje laten doen, maar niet alles klopt helemaal. Die was overigens wel gratis.
fjordnina schreef:Er zit hier iemand die het gratis doet, maar wel vraagt wat je voor het goede doel over hebt. Zal even kijken of ik de naam op kan zoeken.
Edit: Dominike is de naam.
Ik vind het wel een verkeerde manier om er in te stappen. Ik denk dus ook dat veel mensen die dit kunnen afhaken als het op deze basis moet gaan. Zij steken er tijd en energie in, daar mag toch wel iets tegen over staan? En als het werkelijk op leven en dood is, is 10 of 15 euro dan teveel?
allegro schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd wat het probleem nu is met je hond? Op leven en dood klinkt nogal ernstig...
polly2 schreef:fjordnina schreef:Er zit hier iemand die het gratis doet, maar wel vraagt wat je voor het goede doel over hebt. Zal even kijken of ik de naam op kan zoeken.
Edit: Dominike is de naam.
Ik vind het wel een verkeerde manier om er in te stappen. Ik denk dus ook dat veel mensen die dit kunnen afhaken als het op deze basis moet gaan. Zij steken er tijd en energie in, daar mag toch wel iets tegen over staan? En als het werkelijk op leven en dood is, is 10 of 15 euro dan teveel?
Kijk...daar kan ik wat mee. Een bijdrage aan een goed doel vind ik wat anders... Mijn argwaam zit 'm gewoon in het feit dat ik denk dat ik opgelicht word. En ik heb geen stuiver over voor mensen die gebruik maken van de goedgelovigheid van mensen. Dat ze daar beter van worden.
Zodra ik er van overtuigd ben dat dat niet het geval is....dan ben ik om...