[Foto] Elmo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

[Foto] Elmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 22:50

Elmo moest maar weer eens in the picture komen...

Meneer heeft een zeer groot gebrek aan aandacht nu ik niet meer zoveel foto's van 'm maak, arme ziel... Hij was dan ook érg blij toen vriendlief en ik het besluit namen dat de katten in het vervolg op de bank mochten, máár: op een fleecedeken. Koekie vind het maar raar, op de bank. Elmo springt erop zodra hij de kans krijgt. Als de fleecedeken zich verplaatst past ie zich netjes aan, gaat dus erg goed!

Gisteravond heb ik die fleecedeken opgevouwen en op de rugleuning van de bank gelegd, vergeten terug te lachen. Ik kom zojuist beneden en Elmo lag op de bank...

Afbeelding

Afbeelding

Stom beest Clown
Laatst bijgewerkt door Sylvia op 09-01-07 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Zilie

Re: [Foto] Elmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:54

Een rode!
Lovers
Mooie kat.
Hopen dat die op zijn dekentje blijft. Haha!

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:56

aaah wat stoer
en leuk dat hij elkeer keer echt op het dekentje blijft en er niet naast ligt of zo

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 23:02

Liefff! Jouw bank lijkt trouwens wel op de mijne volgens mij. En de eerste foto doet het bij mij niet Lachen

Maar wat ligt ie er lekker bij Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 13:59

Wat een lieverd, dat hij braaf de deken volgt!
Hoe heb je dat zo voor elkaar gekregen? Onze bende ploft maar overal neer waar ze zin in hebben Nagelbijten / Gniffelen

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 22:50

Sylvia schreef:
Stom beest Clown

Nors opkijken
Gaat ie netjes op de fleece deken liggen is het nog steeds niet goed Rolleyes Gemeen hoor! Haha!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 23:05

Hé, kijk, daar is Die Maffe Rode Kater weer Lovers ! Wat ligt ie er geweldig uitgezakt bij daar, zo heelijk genietend van z'n dekentje *LOL* ! Ik zou willen dat mijn katten zich zo goed aan een dekentje zouden hechten, maar die wijsneuzen trappen daar helaas niet in.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 23:29

Hoe we 'm dat geleerd hebben? Hij is gewoon slim Tong uitsteken We hebben hem er de eerste keer op gezet en sindsdien gebruikt ie braaf zijn kleedje.

En that's the story of Elmo's life: doet ie het, is het nog niet goed. Clown Zo ook het kerstkadootje van vriendlief: hij heeft van die ligzakken gekocht. Koekie snapt het niet. Elmo heb ik er 1 keer ingetild en sindsdien kruipt ie erin... Deze foto is gemaakt toen ie er zélf ingekropen was, ik heb 'm er dus niet in gelegd...:

Afbeelding

*LOL*

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 23:47

Hij heeft het verhaal van alleen op de deken liggen in iedergeval goed begrepen! OK dan!
Wat ligt hij er enorm knus bij zeg Lovers

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 09:10

Hahaha, die laatste is echt geweldig *LOL* ! Mijn katten zijn meer zoals Koekie, die snappen dat soort dingen ook iet. Pimmetje wil sowieso het liefst gewoon op schoot liggen, en verder heeft ze Eric's bureaustoel ingepikt en zit Eric zelf op een oude keukenstoel achter de PC Haha! .

Die katertjes (nou ja, vrij uit de kluiten gewassen mormels) van mijn zusje zouden wel onmiddellijk in zo'n ligzak kruipen, dat zijn echt van die verkenners. Maar of ze er net zo bij zouden gaan liggen als Elmo weet ik niet. Ze liggen wel regelmatig samen op de krabpaal of in een mandje waarbij het er aan alle kanten overheen lubbert. Da's ook geen gezicht *LOL* .