Hond ziek...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babsiej

Hond ziek...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 22:30

Hoi,
Het lijkt ook wel of ik altijd wta heb met mn beesten Verdrietig Mn hondje van ruim een jaar is nu weer ziek.. ze is al 3 dagen lusteloos drinkt weinig en eet nu ook niet meer, morgen maar weer de dierenarts bellen.

Ze heeft niet echt koorts, 38.9 maar wat het wel kan zijn? griepje? Clown

groetjes Barbara

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: Hond ziek...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 00:03

Misschien een buikgriepje of zo. Lastig he als je beestje zo ziek is. Ik bedoel , ze kunnen niet zeggen wat er is en je kan wel zien dat ze ziek zijn, maar wat er nu aan de hand is...? Sterkte met de patiënt. En beterschap.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 15:01

nou is nog net niet op 0.1 graad na. Ik zou de temperatuur dus erg goed in de gaten houden.
En dat een hond niet eet is niet erg, maar let er wel op dat de hond blijft drinken, anders droogt de hond uit en ben je verder weg!

Laat je weten hoe het bij de DA is afgelopen??

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 16:14

Koorts is bij hond erger dan bij een mens dus ik zou wel even bellen.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 16:34

pubelia schreef:
nou is nog net niet op 0.1 graad na. Ik zou de temperatuur dus erg goed in de gaten houden.
En dat een hond niet eet is niet erg, maar let er wel op dat de hond blijft drinken, anders droogt de hond uit en ben je verder weg!

Laat je weten hoe het bij de DA is afgelopen??

de normale temp van een hond zit tussen de 38 en 39 graden. dus deze temp is echt niet zorgwekkend hoor Knipoog

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 18:31

Het is waarschijnlijk gewoon een buikvirus. Haar temperatuur wa wel iets gestegen naar 39.4, en ze begon te braken.

Eten en drinken wilde ze ook niet meer, ze heeft nu een pijnstiller gehad en een spuit die het braken moet afremmen, als het goed is moet ze met een paar dagen gewoon weer de oude zijn OK dan!