Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Draverlove schreef:Als ik jouw was had ik even contact opgenomen met de rasvereniging, en zeker niet bij een advertentie site een dekreu zoeken!
avanti4ever schreef:Draverlove schreef:Als ik jouw was had ik even contact opgenomen met de rasvereniging, en zeker niet bij een advertentie site een dekreu zoeken!
Als daar een hobbydekreu die papieren heeft waar op staat hd en dergelijke vrij kan dat imo niet zoveel kwaad, nee je moet geen hond zonder papieren erop zetten maar met 1 met papieren kan imo geen kwaad
Draverlove schreef:
En ik vind 5 jaar ook te oud voor een eerste nest, bij de verenigings ligt een regel, voor hun vijfde levens jaar het eerste nestje, en niet meer na hun achtste levensjaar, tenminste dit is bij de bernersennen hond zo, en dat zal bj de herders ook wel zo zijn..
Odin schreef:Realiseer je wel dat je buiten de pup die je zelf aanhoudt hoogstwaarschijnlijk nog minstens een pup of 6 geboren worden. Met het grote aanbod wat er is aan Mechelse herdershonden (voornamelijk niet (helemaal) raszuiver maar ook met stamboom) is het natuurlijk heel belangrijk dat je je pups allemaal kwijtraakt. Heb je daar al over nagedacht, heb je eventueel al adressen voor de toekomstige pups?
mirriejj schreef:
Ik wil daarom voor ik haar laat dekken, kijken of er hier in de buurt genoeg interesse is, en ik idd al adressen voor de pups vind.
Anders wordt ze sowieso al niet gedekt!
En idd heeft de hond al eerder een nestje gehad.
Gitta1977 schreef:
Odin schreef:Mooie reu inderdaad Escardo!
Hoe oud is hij, ik zie in je profiel dat hij qua werken met pensioen is.
Hij heeft een beetje een Duitse Herder tekening op zijn kop lijkt wel, niet echt een rastypisch Mechelaar-masker. Is het een 100% zuivere Mechelaar of een kruising?
Escardo schreef:Odin schreef:Mooie reu inderdaad Escardo!
Hoe oud is hij, ik zie in je profiel dat hij qua werken met pensioen is.
Hij heeft een beetje een Duitse Herder tekening op zijn kop lijkt wel, niet echt een rastypisch Mechelaar-masker. Is het een 100% zuivere Mechelaar of een kruising?
dank je..hij is ook super mooi..
![]()
Hij is nu vijf jaar, en hij is 100% mechelaar... hij heeft echt een donker masker, maar dat maakt hem ook zo apart... en er zit echt geen duits in hoor...
Escardo schreef:Omdat de vorige eigenaar(mijn vader) stopte met het werk, en zo ging Buck ook met pensioen.Daarom is hij bij ons gekomen en is nu een superlieve huishond geworden..![]()
Zijn masker loopt inderdaad verder en hij is verder ook donkerder van kleur..