Sinds vorig jaar september was ik op zoek naar een vlaamse reus of een ander groot konijn, maar hier in de buurt was niks, dus ik ging bij een speciaalzaak kijken waar je ze kan "bestellen" (wat een naar woord, dieren bestel je niet even zoals een broek ofzo

Na veel heen en weer bellen hadden ze die dus niet, wel hadden ze nog een duitse hangoordame zitten en franse hangoren. Ik ging akkoord met een franse hangoor, aangezien het mij op zich niet zo heel veel uitmaakte wat voor beestje het is, als het maar lekker groot is. Op een dag werd ik gebeld (tijdens de les

Maar goed, ik ben super blij met haar, want het is een schat van een beestje. En toch baalde ik een beetje, want ik mocht niet nog meer konijnen en het is al jaren mijn droom om zo'n lekker groot konijn in huis te hebben.
Op een gegeven moment was ik weer op marktplaats aan het surfen en zag dat iemand in de buurt een nestje vlaamse reuzen had (normaal gesproken ben ik niet zo van de fokkers, ik haal ze liever uit een asiel, maar daar zat ook niks). Ik ging dus daarheen bellen om te vragen of ze nog een vrouwtje over hadden, en dat hadden ze! Bovendien was ze al aan buiten gewend, wat dus al helemaal super was. Nadat mijn ouders dus toegestemd hadden, hebben wij haar vanmiddag gehaald (was wel even zoeken, al die straatjes

Even alvast een paar fotos:

Haar toekomstige soortgenoten:

Aangezien ze nog maar 2 maandjes oud is, zit ze nog even apart, aangezien ze bij een gevecht waarschijnlijk verscheurd wordt (babyhuid scheurt als een vel papier). Dus zit ze in een geimproviseerd hok, waar ze nog even lekker op mag groeien totdat ze sterk en wat groter is.
Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee!
Gr.
Naatje
Edit: Ze heeft trouwens nog geen naam, dus wie een leuk ideetje heeft, kom maar op! Maar alsjeblieft niet van die standaard namen