Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friendly schreef:Neem dan anders een kat die alleen binnenshuis mag leven.. Ik weet ff het ras niet maar dat ras heeft zo'n platte neus en kunnen daardoor niet buiten leven.. Veel plezier nog met je kat..
Zaina schreef:ik vind niet dat je een kat binnen moet houden, dat vind ik gewoon ronduit zielig.
zilie schreef:Zaina schreef:ik vind niet dat je een kat binnen moet houden, dat vind ik gewoon ronduit zielig.
Wat is daar zielig aan?
Katten kunnen binnen toch ook perfect gelukkig zijn?
friendly schreef:Nee precies. Ik woon wel achter een beetje drukke weg, daar zijn al mijn katten ook overleden, 1tje aan ouderdom. Daarom nemen wij geen katten meer. Het ligt ook aan het karakter van de kat denk ik of ze onder een auto zullen komen of niet. Als je een rustige kat heb denk ik dat die minder snel onder een auto zal komen dan een speelse kat.. En leeftijd heeft er ook mee te maken natuurlijk..
Zaina schreef:ik vind niet dat je een kat binnen moet houden, dat vind ik gewoon ronduit zielig.
maar ligt het an je omgeving (drukke wegen in de buurt) dat je katten onder een auto zijn gekomen, of is het 'toeval'?
in het laatste geval kun je gewoon weer een kat nemen.
in het eerste geval zou ik dat niet doen