kat werd bijna voor mn ogen doodgereden..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

kat werd bijna voor mn ogen doodgereden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:50

ik moest nog wat uit de auto halen, mn moeder liep voorop, en ik hoor ineens een auto met piepende banden tot stilstand komen, ik schrik me helemaal kapot, en vraag wat dat was, mn moeder zegt, Simba.. ik schrik nog erger, die man is uitgestapt, heeft onder de auto gekeken, wel een paar keer, en toen heel langzaam doorgereden, een stukje en stoppen, er was niets, ze hadden wel 2 katten weg zien schieten, dus ze is net voor de auto langsgeglipt, ik heb haar nog gezocht, maar ze zal uit schrik een stukje weggerent zijn hoop ik, ik hoop niet dat ze toch een tik aan de achterkant heeft gehad, maar kan haar niet vinden, dus hoop dat ze zo thuiskomt,, ben me rot geschrokken Verdrietig

waarschijnlijk ging ze achter een andere kat aan, en heeft niet op de auto gelet..
mijn andere kat (volle zus van simp) is een heel stuk verderop doodgereden, dus ik schrik zowiezo snel wat auto's en katten betrefd, maar mn hart zat me nu wel even in mn keel, en bij die man en vrouw in de auto ook..

edit: pff ze is net thuisgekomen en heeft niets, pff wat ben ik blij zeg...

Jakary

Re: kat werd bijna voor mn ogen doodgereden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:59

wow, dat zal wel verschieten geweest zijn Bloos!
Gelukkig stopte die man, want niet iedereen remt voor een kat Scheve mond
Hopelijk is ze snel thuis en is ze ongedeerd Ach gut
*edit: oh ze heeft niets, misschien wel gemeen maar ze zal nu wel beter opletten in 't vervolg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:01

nee precies, hij stapte uit, en reed heel langzaam toen ie onder de auto had gekeken, met de deur open een stukje naar voren, en er was niets, ben helemaal opgelucht..
ben me echt kapot geschrokken!

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:07

Die man zal ook wel geschrokken geweest zijn
Mijn vreind heeft eens (ongewild) een grote eend doodgereden terwijl ik naast hem in de auto zat, daar was ik toch ook niet goed van

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:08

zo dan zou je schrikken zeg
gelukkig is ze weer thuis en heeft ze niks Lachen

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:09

Wat naar. Mar wat goed van die man dat hij dat zo deed! Zo vaak dat je mensen tegenkomt die gewoon doorrijden, dat is helemaal naar. Maar fijnd at ze niks heeft.
Groejtes, mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:12

nee idd, die vrouw van hem zat ook met haar handen voor haar mond, wij ook... ik dacht echt dat ze dood was..

er schoot eerst een andere kat langs, toen stond hij plat op de rem, wat een geluk was, anders hadden we haar nu niet meer gehad.. moet er niet aan denken