Mijn konijn liep meestal door de kamer, ze ging dan altijd haar ' behoefte ' doen in het hok
Maar nu poept en piest ze de hele kamer onder, springt ze op stoelen, gaat de trap op en als onze hond door de kamer loopt ( Hij is niet zo'n fan van t' konijn ) gaat ze hem achterna zitten net zolang totdat hij naar boven gaat. En het allerergste vind ik nog wat ze doet met onze cavia, als hij zit te eten of hij is aan het drinken of iets dergelijks duwt het konijn hem met z'n neus weer terug zijn nacht hokje in, en sinds kort bijt ze mijn cavia zelfs
En vandaag was echt de druppel, het konijn had al het stro en zaagsel wegduwd zodat het voor het hok van mijn cavia lag en toen hun speelbal van hooi in de ingang van het hok gelegd, mijn cavia kon er niet meer uit..Het gaat dus niet meer echt goed, dus eigenlijk zou het beter voor beiden zijn als het konijn naar het buitenhok ging.
Maar nu is mijn vraag: Kun je een konijn van een binnenhok naar een buitenhok verhuizen ín de winter?
Ik hoop dat iemand me kan helpen

is er idd niet iemand die een hok te leen heeft? of een goedkoop hok heeft? bijv op marktplaats ofzo?
Sneu voor je cavia, ik denk dat er niets anders opzit dan een nieuw hok kopen!

Hahaha..