Goede kattenbakvulling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Haagsemeid

Goede kattenbakvulling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 13:51

Misschien een hele stomme vraag, maar ga van de week een kat halen. Ik heb opzich verstand zat van katten. Mijn vriend heeft ook een kat maar geen kattenbak (gaat naar buiten) dus over korrels of wat dan ook heb ik geen verstand Haha!

Dus wat zijn goede korrels, hoe duur zijn die en hoe lang doe je ermee (heb het dan voornamelijk over urine opneming)

cissy

Re: Goede kattenbakvulling

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 14:05

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 14:28

Ik heb even gekeken, poe haha nu weet ik het helemaal niet meer. Wist niet dat er zoveel soorten waren Haha! Neem sowieso klontvormende als ik dat zo lees

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 14:33

Is het een jong katje?
dan zou ik nog even wachten met de klontvormende tot ie wat groter is, want dan hangt hij er nog erg dicht op en wil het bij een beetje dunne poep nog wel eens een klont aan het kontje vormen. Als ze wat ouder worden is het ideaal

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 14:49

sorry, dáár kan ik niks aan doen Lachen hahaha, zo zie je maar weer, iedereen zn eigen mening. Er zijn gewoon heel veel soorten kattengrit en elke kat heeft zn voor- en afkeuren...
kwestie van uitproberen! Misschien moet je beginnen met hetzelfde grit als wat ie nu al heeft, dat is m al bekend en vertrouwd, gewoon even navragen bij degene waar je m haalt. Daarna kun je overgaan op je eigen soort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 14:50

Gezien de link van cissy, hier een slotje