Ik moet het even kwijt, want ben zo blij!
Mijn kat Yosha ga ik woensdag weer ophalen bij mijn moeder!!
Ik had haar 3 jaar geleden bij mijn moeder gelaten toen we gingen samenwonen. We kwamen namelijk aan een drukke weg te wonen en dit was ze niet gewend, maar kwam wel zeer graag buiten, wat ze wel bij mijn moeder kon. Dus een zware maar goede keus.
Nu heeft mijn moeder een vriend die beetje ver weg woont (al bijna 2 jaar hoor) en ze is dus vaak een weekend daar. Dan zit yosha moederziel alleen, zonder mensen, zonder andere dieren. Alleen 10 minuten per dag iemand die het water verschoond en het voer aanvult.
Ook was ik niet 100% tevreden over de verzorging het laatste jaar.
Gister was voor mij de druppel toen ik een overvolle kattenbak aantrof die een uur in de wind stonk.
(ze was namelijk al 4 dagen weg, wat ze mij even vergeten was te vertellen

En aangezien we nu sinds maart aan een rustige weg wonen, heb ik mijn moeder over kunnen halen om haar naar hierheen te mogen halen, zonder ruzie!

Heeft iemand tips om haar kennis te laten maken met mijn 2 andere katten die zij nog niet kent??
Ikzelf had het idee om de 2 in de gang te laten en yosha in de bijkeuken, hier zit namelijk een hordeur tussen, dan kunnen ze elkaar zien!
Dit is mijn lieve schat, ze is inmiddels 13 jaar. Ik heb haar als 6week oud katje, vol met vlooien/wormen/parasieten in huis gehaald. De verhoudingen kloppen ook niet helemaal als ze staat