Rare fratsen van dieren ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limoen

Rare fratsen van dieren ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-06 15:52

Heey!
Was wel benieuwd of jullie ook van die rare dieren hebben ?
Mijn katje Lila zit altijd echt op zn kont mn zn rug tegen de leuning en in bed licht ze zoals wij ook liggen Tong uitsteken Dom beest Tong uitsteken maar hebben jullie ook rare beesten ?
En foto's ervan ? plaats het hier Haha!

RenWaBl

Re: Rare fratsen van dieren ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 16:03

Mijn broertje heeft baardagamen en eentje daarvan klimt de hele tijd tegen het glas op. Tong uitsteken Ik heb er net even snel een paar foto's van gemaakt. Lachen Als je op de foto klikt, wordt hij vergroot. Knipoog
Afbeelding
Afbeelding
Owja en ons katje (half jaar oud) kan niet klimmen. Tong uitsteken Daar heb ik alleen geen foto van . Boos! Maar dat is echt een grappig beestje, eerst hing hij aan zijn voorpootjes aan een tak. Tong uitsteken

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 16:09

Onze hond Ivar slaapt altijd met een stukje van zijn tong uit zijn mond Tong uitsteken Haha!
Afbeelding

Nog een rare aktie van hem:
Mijn tante heeft zo'n schuifpui, daarnaast heb je dan ook nog een stuk glas dat helemaal tot aan de vloer loopt. Die tante heeft ook een kat, deze liep toen in de tuin, achter de schuifpui. Wij waren toen op visite, en Ivar was ook mee. Hij zag toen die kat in de tuin lopen en hij rende erop af..De schuifpui zat dicht en hij knalde zo met zijn kop tegen het glas aan..Nagelbijten / Gniffelen Dromen

Ivar zit ook weleens zo op z'n kont, en dan steken die achterpoten helemaal naar voren Haha! (heb ik ook geen foto van helaas..)

En, uhhmm...hij kan met 4 poten tegelijk de lucht in springen? Of hij ziet of hoort wat op tv en dan gaat ie blaffen Tong uitsteken Dat laatste doen wel meerdere dieren Lachen Kortom, onze Ivar is gewoon een beetje prettig gestoord af en toe Tong uitsteken Ik kan vast nog wel veel meer dingen opnoemen, maar die weet ik allemaal eventjes niet meer! Als er weer een nieuwe aktie is geweest vertel ik het hier wel Knipoog Tong uitsteken

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 16:21

mijn hond zit graag in een kleine schoenendoos Clown mijn konijn loopt altijd tussen je benen, mijn goudvis maakt koprollen als hij zich verveelt ofzo

RenWaBl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 12:46

Citaat:
Owja en ons katje (half jaar oud) kan niet klimmen. Tong uitsteken Daar heb ik alleen geen foto van Boos! . Maar dat is echt een grappig beestje, eerst hing hij aan zijn voorpootjes aan een tak. Tong uitsteken

Gisteravond lag hij in een mandje met zijn tong naar buiten, net een hondje, daar heb ik ook een foto van gemaakt. Tong uitsteken
Afbeelding

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 13:23

Uhh...Bram ligt het liefste in een Doos die veeelste klein is..
Of hij gaat het liefste in een tas liggen waar nog spullen in zitten Nagelbijten / Gniffelen

Ook van de week wou ie in een doos springen maar die was vol met Servies.. Nagelbijten / Gniffelen
Dus hij sprong erin en je zag em kijken van Sh*t! ik zit ergens op..
Hij is er ook uit gesprongen Ja

En Resa die... heeft wel een keertje vreemd gelegen hing ie met zijn hele bovenlichaam naar beneden en zijn kont lag nog op de stoel!
(Had er een foto van maar is helaas weg gegooit!)
Laatst bijgewerkt door Siggislief op 31-12-06 13:28, in het totaal 2 keer bewerkt

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 13:27

mijn cavia kan uit zijn eigen kooi klimmen, een keer was ik voer aan het halen van het zolder en hij staat op mijn kamer, toen ik terug kwam liep hij ook al rond in mijn kamer en hij ging zoals gewoonlijk onder het bed zitten Haha!

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 13:41

1 van de katten gaat altijd als er een doosje staat er in liggen, hoe kleiner hoe beter
Myra onze hond ligt vaak op haar rug te slapen, lekker luchten :p

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 14:18

Mijn cavia heeft een soort van houten tunneltje dat elke avond in haar hok wordt gezet. Als het erin staat, gaat ze soms achtjes draaien om en door de tunnel heen en dat dan minuten lang.