Namen FH in filmstijl. HELP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ylana

Namen FH in filmstijl. HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-06 13:06

Ik ben een Franse hangoor fokkerij aan het opzetten.
Normaal gesproken geef ik mijn konijnen geen naam. Vraag me niet waarom, waarschijnlijk ben ik gewoon uitgeput kwa namen met al mijn beesten Bloos
Ze heten dan ook witte hangoor, bonte hangoor, kleine witte, blauwe vlaamse etc.
Maar goed.
Ik vind dus dat ik voor mijn fokkerij het niet kan hebben over konijnnummer 902 of 503. (Oornummers, niet het aantal konijnen Clown )
Nu heb ik verzonnen om de namen naar films te verzinnen.
Zo heb ik een blauwe voedster en een blauwe ram. Romeo en Juliëtte! Dat was het eerste wat in mij op kwam.
Ik heb een Zwartbonte ram , een Blauwgrauwbonte ram en een Blauwgrijsbonte voedster. Deze heb ik vernoemd naar POTC. Jack, Will en Elizabeth.
Nu zoek ik dus "reserve namen". Het liefst zo veel mogelijk!
En ik..... kom er op geen één meer!
Dus HELP!
Wat zijn jullie favoriete personages en van welke film!

Ylana

Re: Namen FH in filmstijl. HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 14:33

Helemaal niemand Huilen Knipoog

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 14:46

Je kunt je nijnen namen van Harry Potter personages geven. Dat zijn er nogal veel en het zijn soms nogal orginele namen.
Mijn favoriete vrouwelijke personages uit HP-films: Luna, Hermione, Cho, Gabrielle, Fleur, Minerva, Tonks.
Mijn favoriete mannelijke personages uit HP-films: Harry, Ron, Neville, Remus, Sirius, Dumbledor, Seamus, Dobby.
Er zijn natuurlijk nog meer personages in de films en nog veel meer in de boeken.

Favoriete personages uit Watership Down (zielige film met konijnen in de hoofdrol):
Hazel, Fiver, Bigwig (dat konijn heeft grote pluk haar op zijn (voor)hoofd. Misschien wat voor een vosje of ander harig konijn?) Dandelion en Blackberry (de bovenkant van zijn oren zijn zwart). Er zijn natuurlijk nog meer personages.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 23:39

Verder nog iemand???
Ik zit écht helemaal vast!