ik zat vanavond bij mij vriend thuis en opeens werd hij op zijn mobiel gebeld door mijn moeder...
ik vond het raar omdat mijn mobiels allebei mee had genomen en ze stonden gewoon aan...
dus me vriend hing op en keek heel ernstig naar me...
dus ik zei " wat is er?? is er iets ergs??"
hij ja... ga ff zitten... dus ik dacht ohjeej nu komt het... er is wat met mijn vader ofzo ( mijn vader is hartpacent..)
hij ging zitten naast me en vertelde het verhaal zo van...
ik moest van je ma vertellen dat Mafkees ( zo heet mijn kat ) aan gereden is door een automobielist en hij is opslag dood.... je moeder vroeg of je nog afscheid wil nemen?
mijn hele wereld storte in... mijn maatje is dood....het katje wat ik heb zien geboren worden.... die is weg
ik zo snel mogelijk naar huis toe... en daar lag die hor in zijn doosje met een dekentje over zich heen en bloed uit zijn mondje... ik helemaal in tranen en dan ook nog me hond begroeten... die likte dus heel mijn gezicht af vanwege die tranen.... wel lief... toen vertelde mijn moeder het verhaal helemaal goed...
hij wou over steken op het zebrapad ( ja we hebben hem goed op gevoed) en meestal let die zo goed met oversteken... want hij doet het zijn hele leven al daar over steken... en toen kwam er een ramdebiel van een automobielist en hij stak net over en bam tegen zijn voorkant aan.. nekje gebroken. opslag dood.. en die automobielist gewoon door gereden... gelukkig was er iemand die hem aan de zijkant legde met een andere automobielist die was gelukkig gestopt.. en heeft toen de dierenambulance gebeld... en heef haar hondje thuis gebracht en is gaan na vragen wie er een rode kat had...toen kwam ze voor de deur en toen vroeg ze het aan mijn moeder... mijn moeder toen mee gelopen en ja hor daar lag mijn kat... dus hup een doosje gehaald dierenambulance was er al dus me moeder alles over genomen en bedankt voor het komen.. hem in een doosje gelegt en toen mee naar huis genomen... dierarts gebeld of we hem konden brengen en dat kon....
ik kwam thuis en we hebben afscheid genomen mijn hond heeft hem helemaal gelikt van "wordt wakker jo"... ik met me vriend de hond uit gaan laten want anders wordt die helemaal gek van waar gaat hij heen... en mijn ouders hem weg hebben gebracht... thuis gekomen.... en toen was die weg....
echt waar als een automobielist zijnde dan stop je toch en rij je normaal 50 war het moet en niet 80....of ben ik nou zo dom???
maar mafkees is nu fijn bij zijn mama en zusje....
rust zacht lieve mafkees......
14-04-92 + 29-12-06
je kon maar 14 jaar worden....
sorry voor het lange verhaal maar ik moest het gewoon kwijt