Ervaring met Hill's Scienceplan voer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winna

Ervaring met Hill's Scienceplan voer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 15:34

Voor mijn 2 katten van een halfjaar oud heb ik sinds gisteren Hill's Scienceplan kitten voer. Dit werd mij geadviseerd in de dierenwinkel. Tot nu toe bevalt het goed. Ze eten er lekker van. Hiervoor kregen ze whiskas junior, maar daar lieten ze de helft van de brokjes van liggen en zaten altijd te zeuren om eten. Zijn er hier mensen met ervaring met dit merk voer? Merken jullie ook dat ze er minder van nodig hebben dan van bv whiskas?

Hobby

Re: Ervaring met Hill's Scienceplan voer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 15:39

Kwalitatief gezien is Hill's één van de beste voersoorten. Mijn hond krijgt Hill's en heeft het daar altijd erg goed op gedaan (en nu nog steeds). In vergelijking tot de goedkopere merken kun je inderdaad vaak minder voeren. Ik weet niet of het bij katten ook geldt, maar bij honden merk je het verschil toch ook duidelijk in de poepschep!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 15:41

Hobby schreef:
Kwalitatief gezien is Hill's één van de beste voersoorten. Mijn hond krijgt Hill's en heeft het daar altijd erg goed op gedaan (en nu nog steeds). In vergelijking tot de goedkopere merken kun je inderdaad vaak minder voeren. Ik weet niet of het bij katten ook geldt, maar bij honden merk je het verschil toch ook duidelijk in de poepschep!
vaak worden ook bv hills aangeraden omdat dat zo duur is, en daar verdienen de dieren winkels dus ook weer op.
Maar bv wiskas, pedigree en zo daar zitten veel bij producten in, die niet goed zijn

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 15:45

ik heb een mooi voorbeeld. Mijn kater krijgt van kitten af aan al Hill's. Laatst was het op en heb ik voor 2 dagen een goedkoper merk gekocht, meneer had het zo op en bleef maar miauwen omdat hij honger had.

Hill's is misschien iets duurder maar door de juite voedingssdtoffen doe je er ook langer mee.

Winna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 16:03

Bedankt voor de snelle reacties! Doet me goed om te horen dat er mensen zijn met goede ervaringen met dit voer. Ze hebben nu al minder 'honger' als met de whiskas. Ze hebben nog maar 1 keer gezeurd om eten en dat was toen hun bakjes leeg waren. Normaal hangen ze zowat in je benen als je beneden komt, terwijl er nog brokjes in hun bak zitten. Ben er blij om, want had echt het idee dat ze te weinig binnen kregen. Ze groeien nu ook nog hard, dus ze hebben ook veel nodig natuurlijk.