[FOTOS] Migalis; Back again!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

robincera

[FOTOS] Migalis; Back again!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 13:02

Migalis was van vrijdagnacht tot maandagavond weg/weggelopen/verdwaald of wat er ook was.
Maar door posters te hebben opgehangen werd er gebeld, en konden we hem thank god mee naar huis nemen.

Hier een paar foto's van gister Lachen

[1]
Afbeelding

[2]
Afbeelding

[3] onze Griek krijgt al een dikke katerkop Lovers
Afbeelding

[4]
Afbeelding

Hij mag volgende week (ná oud en nieuw, moet er niet aan denken ..)
weer overdag naar buiten. Mét halsbandje en adreskokertje.
's Nachts blijft hij sowieso altijd binnen nu.

Knap is ie hè ? Haha!
Laatst bijgewerkt door robincera op 28-12-06 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

robincera

Re: [FOTOS] Migalis; Back again!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 13:04

oeps heb m dubbel geplaatst Bloos!
ik tem even.

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 13:04

Haha! hij is egt super;) ben egt blij voor je Haha!

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 13:08

Gelukkig dat je 'm weer terug gevonden hebt Lachen
Vet hip is 'ie hoor Vork Cool

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 13:10

wat een schatje Haha! die van mij was ook een keer weggelopen want hij was achter iemand aan gaan lopen voor aandacht en toen konden we hem niet meer vinden. ik en mijn moeder zoeken, en briefjes in de brievenbussen stoppen.Bij een huis kwam een vrouw eruitgerend en die zij of wij een katje miste..we weten niet hoe ze het wist maar ze zei dat ze deze(die van ons) nooit eerder had gezien dus daarom wist ze dat, ze zei dat onze kat achetr een paar jongens liep. enjahoor daar zagen we die jongens lopen met een katje erachteraan Tong uitsteken ik vet blij Haha!
Altijd even schrikken natuurlijk.. maar fijn is dat ie weer thuis is

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 13:13

shillelagh schreef:
wat een schatje Haha! die van mij was ook een keer weggelopen want hij was achter iemand aan gaan lopen voor aandacht en toen konden we hem niet meer vinden. ik en mijn moeder zoeken, en briefjes in de brievenbussen stoppen.Bij een huis kwam een vrouw eruitgerend en die zij of wij een katje miste..we weten niet hoe ze het wist maar ze zei dat ze deze(die van ons) nooit eerder had gezien dus daarom wist ze dat, ze zei dat onze kat achetr een paar jongens liep. enjahoor daar zagen we die jongens lopen met een katje erachteraan Tong uitsteken ik vet blij Haha!

écht een rotgevoel is dat he..
Ja die van ons, die ging met die mensen meelopen die ons hadden gebeld Nagelbijten / Gniffelen
Daardoor viel hij hun op.. Nou gelukkig maar Haha!

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 13:29

RobinCera schreef:
shillelagh schreef:

écht een rotgevoel is dat he..
Ja die van ons, die ging met die mensen meelopen die ons hadden gebeld Nagelbijten / Gniffelen
Daardoor viel hij hun op.. Nou gelukkig maar Haha!

die van ons was 3 weeken weg was opgeslooten in een huis maar ons kat kan nergens heen allen bij osn dus ze ad niks en mouwde allen en heel dun egt zielig kwame ze hem brenge hun ht hele verhaal vertel k pak me kat en smijt die deur dich was egt boos egt zielig zoo iets doe je toch niet Huilen maar nu is ze weer lkkr dik Pling Haha!