ohjee, kijken-kijken-niet kopen, he? jaja.... maar hee: hij is wel erg lief! veel geluk met je nieuwe aanwinst (en maak 'm gelijk bomproof met Oud en Nieuw nu!)
Hij is ook lekker bijdehand, maar dat wilde we ook. Shira is nog niet zo blij met het hele gedoe en geeft soms een harde blaf, maar hij komt iedere keer even later weer terug. haha de held.
Cleo is wel echt lief voor hem, maar weet nog niet zo goed wat ze precies met hem aan moet.
Hij is inderdaadhelemaal wit, het moet een hele goede mooie hond worden, maar niet geschikt voor shows omdat hij een knik in zijn staart heeft, maar we waren al verkocht... En die knik, die boeit verder niet.
Super joh...echt een heel leuk beestje maarja ik ben dan ook echt dol op ambulls... ben gister ook naar pups gaan kijken omdat mijn Baco papa is geworden maar we nemen er toch maar geen alleen zal ik mijn eigen als ze een weekje of 5-6 zijn toch moeten bedwingen want dan worden ze zo leuk...
Tja, dat moet je dan ook niet doen: even orienteren! Maar ja, het heeft uiteindelijk wel een heel erg leuk einde! Echt een leuke hond! Ben helemaal niet bekend met dit ras, maar hij (of is het een zij??) ziet er echt heel erg goed uit! Gefeliciteerd met hem enne heel veel plezier ermee!
Het is een hij, en moederhond is ook zoooooooooooooooooooo vreselijk lief, die kwam zo pittig bij me de hele tijd, Vaderhond is ook heeeeeeel mooi, ben blij dat ik van hem een pup heb! Alle honden bij de kennel waren onwijs lief, vriendelijk en vrolijk. En mooi!!! er was oko nog een heeel lief wit met zwart reutje, maar die was wat angstiger, en dat willen we niet, we wilden een stoere hond, hij heeft gelijk twee grote dames om zich heen, dus mag van zich af bijten als het moet!