wat een lekker ding!!! super!ik denk altijd als ik een kat zie rollen of slapen: was ik ook maareen kat! die zien er altijd zo tevreden uit!
Haha de foto is met mijn mobiel gemaakt, vandaar.En hij heeft ook een heel zwaar leven. Eten, slapen, buiten spelen, eten, slapen, buiten spelen, etc.
Mikkiej schreef:Hahaha. Dat ziet er grappig uit.Kan me niet voorstellen dat dat lekker ligt ghehe.Leuke kat. Ik kan me het ook niet voorstellen eigenlijk dat het zo lekker ligt Maar hij denkt van ik vind t wel best joh
HAHA het lijkt net alsof ik mijn kat zie liggen, alleen is deze niet zwart Heerlijk gezicht, ga altijd over z'n buik aaien, dan weet hij niet hoe hij moet liggen zo lekker vindt hij dat
Hahah wat schattig! Zo'n soort foto heb ik ook van m'n hond:Niet echt een 'chill' foto, maar wel schattig
Ooh lief Dat is een steek je pootjes onder de deur door foto, of niet Dat doen onze katten, zit de een aan de ene kant van de deur en de ander aan de andere kant en dan steken ze hun pootjes onder de deur door.