ik (en me vader) hebben een hond nu is er een kein probleem ze is pas 4 geworden en
dus erg energiek nu heeft ze het grote probleem dat ze alles sloopt wat ze tegen komt
ook de hond van mijn stiefmoeder is daar de dupe van we hebben in totaal 3 honden mijn
hondje van 11 jaar gizzmo een kruising tussen maatje een maltheser van mijn stiefmoeder en
de sloper is een saarloos wolfhond. Ze sloopt als ik weet neit wat maar sinds kort is ze ook
begonnen met het slopen van de hond van mijn stiefmoeder.

ivm grote ruzzies elke keer waardoor de honden aandacht tekort komen nu zijn mijn vriend en ik hard
opzoek naar een huisje omgeving nieuwegein maar dit lukt voor geen meter.
De honden komen vreselijk aandacht tekort en ik weet dit en het doet verschrikkelijk veel pijn.
doordat ik niet thuis kan blijven en in nieuwegein woon en me hondjes dus in hillegom nog zitten bij mijn vader is het allemaal zo moeilijk.
Zou er hier iets tegen te doen zijn?? zodra ik een huisje heb dan komen mijn 2 honden(die grote sloperd en mijn oude vriendin heb der al toen ze 3 weken oud was) bij mij wonen en is het aandacht tekort over ik vind het zo zielig en lig vaak wakker hoe ik dit kan oplossen want me vader wil Tazz de saarlooswolfhond die sloopt nu wegdoen en eigenlijk niet wachten tot ik een huisje heb gevonden omdat dit nog wel even kan duren.
Echt wist mijn vader voordat hij tazz kocht dat dit kon gebeuren ze ios gewend om 3 a 4 keer per dag uitgelaten te worden en nu gaat mijn pa alleen savonds lopen.
poeh sorrie voor het warrige verhaal maar moest het even kwijt.
groetjes natasja