hond die sloopt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Natasjavegas

hond die sloopt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-06 13:05

hallo iedereen,

ik (en me vader) hebben een hond nu is er een kein probleem ze is pas 4 geworden en
dus erg energiek nu heeft ze het grote probleem dat ze alles sloopt wat ze tegen komt
ook de hond van mijn stiefmoeder is daar de dupe van we hebben in totaal 3 honden mijn
hondje van 11 jaar gizzmo een kruising tussen maatje een maltheser van mijn stiefmoeder en
de sloper is een saarloos wolfhond. Ze sloopt als ik weet neit wat maar sinds kort is ze ook
begonnen met het slopen van de hond van mijn stiefmoeder. Huilen ikzelf woon tijdelijk niet meer thuis
ivm grote ruzzies elke keer waardoor de honden aandacht tekort komen nu zijn mijn vriend en ik hard
opzoek naar een huisje omgeving nieuwegein maar dit lukt voor geen meter.
De honden komen vreselijk aandacht tekort en ik weet dit en het doet verschrikkelijk veel pijn.
doordat ik niet thuis kan blijven en in nieuwegein woon en me hondjes dus in hillegom nog zitten bij mijn vader is het allemaal zo moeilijk.
Zou er hier iets tegen te doen zijn?? zodra ik een huisje heb dan komen mijn 2 honden(die grote sloperd en mijn oude vriendin heb der al toen ze 3 weken oud was) bij mij wonen en is het aandacht tekort over ik vind het zo zielig en lig vaak wakker hoe ik dit kan oplossen want me vader wil Tazz de saarlooswolfhond die sloopt nu wegdoen en eigenlijk niet wachten tot ik een huisje heb gevonden omdat dit nog wel even kan duren.
Echt wist mijn vader voordat hij tazz kocht dat dit kon gebeuren ze ios gewend om 3 a 4 keer per dag uitgelaten te worden en nu gaat mijn pa alleen savonds lopen.
poeh sorrie voor het warrige verhaal maar moest het even kwijt.

groetjes natasja

MaraYvette

Re: hond die sloopt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 13:07

denk dat t naar bb moet??

zou ie juist niet slopen door aandachts tekort en alle veranderingen??? zoals je al zegt

sterkte ermee en hoop dat t n beetje goeed komt snel

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 13:09

Tsja ik merk het bij mijn eigen hond ook heel erg. Zodra ze niet genoeg wordt uitgelaten, sloopt ze alles wat ze tegenkomt.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 13:24

Zeer duidelijk aandacht tekort...
Maar daar is je probleem nog niet mee opgelost, misschien kan je je hond tijdelijk ergens anders onder brengen waar zij/hij meer aandacht krijgt?
Veel speeltjes voor haar/hem neerleggen, en vooral kluiven.

En als het echt niet anders kan... maak een eigen kamertje voor hem waar hij niets stuk kan maken, ze'n mand en ze'n speeltjes erbij en natuurlijk eten en drinken.
Dan moet hij daar zolang even blijven zodat hij niets kan slopen en het hondje van je stiefmoeder niks kan doen.
Muilkorfen... kwam ook nog in me op, maar dat zijn natuurlijk niet de ideale oplossingen, hij heeft gewoon veel aandacht nodig, dat weet je met een saarloos, die hebben heel veel beweging nodig.

Heel veel succes en ik hoop dat je snel een huisje vind voor jouw de hond en je vriend.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 13:57

LZP --> BB

Natasjavegas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-06 14:00

hoihoi.

dat eigen kamertje is inderdaat al een goede oplossing ik zal het is met me vader overleggen ik
weet wel dat zodra ik een huisje hem ik thuis ga werken(kan met mijn baan geukkig) zodat ze
iig geen aandacht te kort komt.
helaas is het met deze hond onmogelijk om haar onder te brengen zodra ze namelijk bij andere
is word ze boos is ze niet meer te houden en juist dan gaat ze slopen slopen en nog is slopen tot
wij weer terug zijn. ze heeft een zeer lastig karakter op dat gebied verder eet en drinkt ze dan ook niet
meer tot wij terug zijn.

groetjes natasja

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 15:57

Pfoe! dat is echt wel een noodsituatie als ze ook niet meer eet en drinkt als jullie er niet zijn.
Daar moet je erg mee opassen, honden drogen heel snel uit.
Succes!

Natasjavegas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-06 16:41

heyhey ja das erg moeilijk vandaar dat ze ook nog bij mijn vader zit dit is de enige oplossing omdat bij me vriend zijn ouders in huis ook al een hond is die zeer bang is voor andere honden kan ze ook niet met mij mee ik hoop zo erg
dat ik snel een eigen plekje zal hebben zodat ze bij me kan wonen.
ik koop vaak speeltjes en botten voor haar maar daar gaat ze dan om vechten met de hond van mijn stiefmoeder.
ik vinds het wel erg vreemd ze pakt elke keer de kleinste en mijn hondje laat ze altijd met rust

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 22:55

Duidelijk een geval van aandacht tekort en energie teveel! Dus; meer met de hond lopen. Neem hem desnoods mee naast de fiets. Je zal hem toch meer bezig moeten houden. Meer speeltjes zal weinig zin hebben, mits je dan ook meer met hem gaat spelen. Misschien helpt een hondencursus of vraag advies bij de vereniging van de saarloos wolfshonden.