25 januari krijg ik mijn jack russel puppie. Nu moet ik alleen nog een leuke orginele naam bedenken. Het is een teefje wie heeft er iets leuks of iets orgineels
Moeten jack russels met n stamboom niet n speciale naam hebben? met n bepaalde letter bijv. Een goede vriendin van mij gaat ook binnekort dr jack op halen en deze moest perse n dubbele naam hebben met 2 dezelfde letters (Fancy Fleur enzo..) Verder vind k Chuck leuk !
Mijn hondje heet Sam of Sammie. Sam is wel een reu, maar de naam Sammie kun je ook voor een teefje gebruiken. Verder is het echt een schat van een puppie.
Ik vind t zo moeilijk een leuke orginele naam te bedenken. Ik moet voor mn veulentje die in mei geboren word ook al een naam bedenken en nu voor mn puppie ook nog. Zelf vind ik tiamo ook leuk betekend ik hou van je in het italiaans en joey vind ik dan erg leuk al is joey meer voor reutje
DeeDee (of Didi), Tanny (ivm Black&Tan), Jane, Daya.. dit zijn de namen die in me op komen als ik het hondje zie. Ik baseer namen altijd op het dier als ik hem zie, meestal ook wel op karakter maar dat is in deze situatie nvt
Echt zo leuk ik krijg van de mensen waar ik haar van heb elke keer nieuwe fotos kreeg er net weer een aantal echt leuk dat ze je op de hoogte houden en erbij betrekken. Nog 6 weekjes wachten dan is het zover dan mag ik haar ophalen:)
Ik dacht dat je een Jack Russell terrier kreeg maar op de foto's zie ik echt een kruising. Niet minder lief hoor. Lees dit topic maar even daar wordt alles uitgelegd.: viewtopic.php?f=73&t=421641&hilit=
Als je nog vragen heb mag je me wel pb-en. Veel plezier met je pup!
Heheheh is het ook een innieminnie rotweiller. Of het een kruising is of niet is voor mij niet echt van belang ik zoek gewoon een lief klein monstertje die ik mee naar mn paardjes kan nemen en waar ik lekker mee wandellen kan:)