Heb nu eitjes van Joop, de volwassen wandelende tak.. en wil graag deze eitjes ook laten uitkomen.Maar daar heb ik dus echt de ballen verstand van.Dus, hoe moet je ze 'verzorgen'?Hoelang duurt het voordat ze uitkomen?Informatie is welkom! (of goede sites)
Yhm, misschien bij Google intypen: terrarium forum. Staan misschien nuttige links tussen.. Succes Ymke!
Laten liggen en gewoon de vochtigheid houden zoals je m altijd had zitten, zo is dr bij mij al een hele takkenzooi geboren Van het leggen tot het uitkomen duurt het ongeveer 3 maanden. http://www.wandelendetakken.info/ is een leuk forum van een kennis van me Verder staat er denk ik ook wel info op www.invertebrate-focus.be maar dat forum heeft bij een hoop mensen nogal kuren (hier gek genoeg helemaal niet).Succes!PS die avatar van jou heb ik nu op andere fora en msn Me hates christmas hahaha
Eightlegged schreef:PS die avatar van jou heb ik nu op andere fora en msn Me hates christmas hahaha Precies! Hahaha Bedankt voor de info en sites, zal eens even kijken.