Hond gered

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linda22

Hond gered

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 18:19

Gister middag onderweg naar me paardje liep er een hond midden op de weg, is een weg waar nogal hard gereden wordt zo rond de 80-100 km. Schrok me eigen dood zeg. Verward

Auto langs de weg gezet en er achter aan gegaan, hond liep gewoon verder door. Naast de weg loopt er een fietspad waar hij gelukkig even ging lopen. Verder gereden met de auto en bij een bushalte gestopt. Hond geroepen en hij was zo bang... arm beest. Gelukkig was hij niet ver van me vandaan en kon ik hem met een halstertouw pakken. Hij had geen bandje om i.o.d. hond in de auto gestopt hij vond het maar eng en langs wat boederijen gereden. Al gauw wist iemand van wie de hond was en heeft gebeld naar die mensen, niemand thuis. Ze heeft hem in de koeienstal vast gebonden en zou ervoor zorgen dat ie veilig thuis kwam.

Kan niet begrijpen dat sommige mensen toeterend naar de hond gewoon keihard doorrijden. Echt gevaarlijk. Maar in elk geval wel een goede daad verricht al zeg ik het zelf Haha!

Tutti_Frutti

Re: Hond gered

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 18:21

Idd een goede daad! owh wie rijd er nou weer door Boos!

romatjuh

Goed zo! De meeste mensen hebben daar geen tijd voor denken ze (om een hond te redden Gestoord )

tessyke

wat mooi van jou OK dan!
ik stop ook altijd als ik loslopende honden zonder baasje zie Ja

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 18:22

goedzo! ben blij dat er nog mensen zijn met een hart voor dieren Lachen

linda22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 22:42

Ja dacht als ik straks weer richting huis ga wil ik hem niet langs de kant van de weg zien liggen. Was hartstikke lief beest. Hoop dat ie nu weer thuis zit.