Konijnen zijn wilde dieren en leven altijd buiten (of in hun hol) ook met sneeuw of een grote ondertemperatuur. De diertjes kunnen zonder moeite met een dikke wintervacht -11 graden doorstaan.
Ik denk dat je je niet zo druk hoeft te maken over de aankomende vorstperiode (ben bang dat het niet echt gaat vriezen deze winter
maar daar gaat het niet om)
Een konijn krijgt een wintervacht. In het wild zitten deze konijnen ook met vorst gewoon buiten.
In zo'n hok met een uitloopje naar beneden krijgt het konijn gauw genoeg door waar de warme plekjes zijn. En daar gaat die dan ook gewoon zitten.
Ik zou het hok helemaal niet dicht maken ofzo, want het konijn heeft ook wel een keer zin om wel onderin het hok te gaan zitten.
Je hebt bovendien 2 konijnen bij elkaar in. Dat ze soms even appart van elkaar kunnen zitten is alleen maar goed voor ze. 
Konijnen in de schuur zetten omdat het te koud is buiten, is een interpretatie van de mens. Konijnen kunnen wel tegen die kou, maar mensen vinden het zielig om hem buiten te laten staan.
Ik zou ze gewoon buiten laten, met het uitloopje naar beneden open, en dan lekker wat stro en zaagsel in het hok leggen.