We hebben een hondje van 10 maanden, kruising teckel x malteser. Sterk hondje, mankeert nooit wat.
Ik neem haar vaak mee naar stal, kan ze wennen aan de paardjes en ze vind het geweldig! Rent en holt en snuffelt overal. Ik heb haar afgelopen vrijdag ook meegenomen. Heb haar goed in de gaten gehouden en er is naar mijn idee niets geks gebeurt. Ik stuur haar ook altijd wegals ze achter mijn paardje staat. Mijn paardje houdt haar altijd goed in de gaten en ik heb niet het idee dat tussen hen iets is gebeurd.
Nu kwamen we thuis en zag ik dat ze mank liep. Ze valt links naar voren. Heb alles gecheckt..kussentjes, alle pootjes. Niets is dik of warm. Naar mijn idee is het linksvoor wel wat dikker aan de bovenkant, maar ik kan ook spoken zien. Ze doet nog even wild, speelt, springt rond en rent nog vrolijk door. Ze piept niet van de pijn ofzo. Maar ze loopt gewoon echt mank. Dus ik heb gisteren gekoeld (vond ze vreselijk) ik dacht maar zo..wat ik bij mijn paardje doe, kan ik ook bij haar doen...weet ik veel. Maar om gelijk de da te bellen vind ik ook zoiets. NU heb ik voor mezelf wel besloten dat als ik woensdag nog geen verbetering zie ik wel naar de da ga. ER is echt niets pijnlijks aan, heb heel haar lijf gevoeld, gedrukt, gewiebeld.. en ze vind het allemaal heerlijk en best. Je mag overal aankomen en ze is eigenlijk net als normaal.
Mijn vraag is dus of iemand dit ook eens aan de hand heeft gehad? Naar mijn idee heeft ze zich gewoon verstapt en moet het met een paar dagen over zijn. Zoniet, ga ik wel even bellen met de da. Voor mijn gevoel handel ik goed, ik hoor desalniettemin wel graag feedback