Boy was een labrador x ? hij is 13 jaar geworden, maar werd dement, liet zn ontlasting lopen.. werd agressief naar de katten, enz..
het ging niet meer.. ik heb heel lang voor em gevochten, maar nu ging het niet meer, we waren bij de da, en t leek haar beter om afscheid te nemen.. vond t wel heel moeilijk, want het is toch 13 jaar mn maatje, mn beste vriend, door dik en dun geweest..
ze had hem een soort cocktail gegeven van slaapmiddellen, maar toen had ze er net iets te veel middel in gedaan waardoor hij krampen kreeg (kon ze niet weten, voor zn gewicht had ze er al minder in gedaan) toen zat ik bij hem op de grond, met zn hoofdje op mn handen, kreeg hij ineens een epileptische aanval, een hele heftige, dierenarts er weer bij geroepen, heeft ze hem een soort spier verslapper gegeven, daarna nog 2 epileptiche aanvallen gehad, (hij was toen al in diepe slaap dus heeft er niets meer van gevoeld) heb ongeveer een kwartier bij em gezeten, toen was ie eigenlijk al weg, op de tafel gelegd, en de laatste spuit gegeven..
afscheid genomen, en toen naar huis..
ik ga em zo missen, mijn lieve maatje, mn alles..
R.I.P moppie.. zal je nooit vergeten lieverd

hier nog wat fotos van mn poppie