Nathazzz schreef:Ten eerste heel veel sterkte.
Ten tweede waarom heb je haar laten in slapen als ze volgens jouw geen pijn had. Er kan dan wel een tumor zitten maar zolang ze er geen last van had, had ze toch nog bij jou kunnen blijven tot ze er wel zienbaar last van zou krijgen?
Is niet aanvallend bedoeld hoor!
Omdat die tumor in 2 weken tijd heel erg groot is geworden(het zat tussen een tennis en voetbal in),en haar botjes van haar polsgewricht wegdrukte.
Ik had nog wel kunnen wachten maar die tumor word groter en groter en de DA had gezegd dat het ook nog kan gaan uitzaaien.
Voor mij leek het of ze geen pijn had maar volgens de DA was het niet mogelijk dat ze geen pijn had omdat haar botjes ook uit zijn verband werden gedrukt, en ze liet het ook niet zien maar ze liep wel te kwijlen tijdens het lopen en dat bewijst volgens de DA op pijn.
Ik wilde niet dat ze pijn zou hebben en daarom heb ik haar in laten slapen, ik vind het egoistisch(van mij) als ik haar alleen maar zou laten leven voor mij. Ze was gewoon geen opgever maar tegen een tumor kan je helaas niet vechten.