Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sylvia schreef:Bellen kost niks denk ik dan maar... Kan me voorstellen dat dat per regio verschilt, je kunt in elk geval informeren of het kan etc.
JustNanno schreef:Brandweer komt pas na 24 uur is mij laatst verteld. Voor die tijd komen ze wel, maar krijg je de rekening thuis :S. Je kan het wel bij de dierenambulance komen, maar het beste kan je nog zelf met een ladder proberen als ie niet te hoog zit. De dierenambu heeft ook geen ladders :S

CCCCorine schreef:JustNanno schreef:Brandweer komt pas na 24 uur is mij laatst verteld. Voor die tijd komen ze wel, maar krijg je de rekening thuis :S. Je kan het wel bij de dierenambulance komen, maar het beste kan je nog zelf met een ladder proberen als ie niet te hoog zit. De dierenambu heeft ook geen ladders :S
Hij zit er toch al langer dan 24 uur, dus lijkt me geen probleem
CCCCorine schreef:Je hebt gelijk, ik dacht dat het bericht gisteren gepost was, dus telde er (onterecht) een dag bij
Ach ja, het is nog vroeg he
Faelivrin schreef:Ja wie controleerd het dat dat beestje er nog geen 24 uur in zit?
Heeft elke boom een kattenalarm?

Urielle schreef:Ik zou sowieso wel bellen, kosten of niet. Zo'n klein diertje kan misschien helemaal niet zo lang zonder eten of drinken
En als ze niet wilden komen was ik hoogstpersoonlijk in die boom geklommen!