Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zinn schreef:ok,dat wordt dus een extra kooitje..in de dierenwinkel zeiden ze dat het wel kon..ik had ook al op het internet gekeken en daar las ik dat het wel eens kan dat ze vechten,maar dat je ze gemakkelijk samen in een kooitje kon stoppen...niet dus!bedankt voor jullie anwtoorden!
Mischa schreef:Zinn schreef:ok,dat wordt dus een extra kooitje..in de dierenwinkel zeiden ze dat het wel kon..ik had ook al op het internet gekeken en daar las ik dat het wel eens kan dat ze vechten,maar dat je ze gemakkelijk samen in een kooitje kon stoppen...niet dus!bedankt voor jullie anwtoorden!
Pff dit vind ik echt belachelijk! zowel de mensen als in de dierenwinkel, als op Inetsite's, als van jouzelf...lijkt me dat het toch echt algemeen bekend is dat hamsters echt alleen moeten!?!![]()
De reden dat hamsters in dierenwinkels bij elkaar zitten is omdat ze nog jong zijn, ze hebben nog dat nestgevoel, en zelfs in dierenwinkels gaat het lang niet altijd goed.
Goed lezen voor je ergens aan begint he, dit is ontzettend zonde zo!
Zidaantje schreef:In dierenwinkels werken mensen die net zo goed in supermarkten kunnen gaan werken....
In dierenSPECIAALzaken lopen (meestal) mensen rond met een opleiding dierverzorging, dus die wel verstand van dieren hebben.