Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:wat voor allergie heeft ie dan?
van eten of iets anders??
heel sneu voor je hond. en ook voor jullie
Pluttersput schreef:Het is heel erg jammer dat hij dit heeft, maar ik zou misschien erover denken oim hem ipv in te laten slapen weg te doen. Het kan zijn, ik weet niet of jullie al weten waar hij allergisch voor is, dat hij voor iets in jullie huis allergisch is. En dan is overplaatsen misschien nog een oplossing..
Groetjes, mij
vera23 schreef:ze moeten er wel achter zien t ekomen welke allergie het is dat kan niet anders.....ik zou mn hond net zo lang laten onderzoeken tot dat ik het wist !
Promessa schreef:hey hey.
dat is nooit leuk natuurlijk...
maar hebben ze geen verder onderzoek gedaan om te kijken wat voor allergie het is??
- bloedonderzoek
- Kweek
- huid onderzoek
sommige honden zijn allergies voor huisstofmijt...
als ze er achter kunnen komen welke allergie het is. kan je hem doormiddel van elke dag prikken imuum maken voor de allergie...
om achter een allergie te komen is veeeel meer dan alleen dieetvoeding. dat komt pas later..
wat ze denk ik bedoelen is de hond een aantal weken lang op een bepaalde voeding... naast deze voeding krijgt de hond niks.. zelfs geen koekje...
maar dat is alleen van toepassing bij een voeding allergie
pretnison werkt op een gegeven moment niet meer... het eigen lichaam vecht tegen de [retnison... auto-imuum
zou nog een keer met je dierenarts gaan praten
of nog ergens een second-oppinion
succes
Promessa schreef:hey hey.
dat is nooit leuk natuurlijk...
maar hebben ze geen verder onderzoek gedaan om te kijken wat voor allergie het is??
- bloedonderzoek
- Kweek
- huid onderzoek
sommige honden zijn allergies voor huisstofmijt...
als ze er achter kunnen komen welke allergie het is. kan je hem doormiddel van elke dag prikken imuum maken voor de allergie...
om achter een allergie te komen is veeeel meer dan alleen dieetvoeding. dat komt pas later..
wat ze denk ik bedoelen is de hond een aantal weken lang op een bepaalde voeding... naast deze voeding krijgt de hond niks.. zelfs geen koekje...
maar dat is alleen van toepassing bij een voeding allergie
pretnison werkt op een gegeven moment niet meer... het eigen lichaam vecht tegen de [retnison... auto-imuum
zou nog een keer met je dierenarts gaan praten
of nog ergens een second-oppinion
succes