gans aangereden man rijd door

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

gans aangereden man rijd door

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 09:25

Mijn moeder bracht net mijn kind naar school, en hoor ik 5 min later de deurbel.Een man reed een gans aan en die man reed door gggggggrrrrrrrrrr,mijn moeder was van slag want die is erg gevoelig als het om beesten gaat.Ze zegt haal hem op en doe hem in een doos en bel dan de dierenambulance,maar ik heb ze gelijk gebeld en ze zijn onderweg.Echt zielig want het is een koppeltje ganzen die er al langer lopen,helaas steken ze nog al eens de drukke weg over.

Mars

Re: gans aangereden man rijd door

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 09:40

He wat naar zeg Boos!
Niet normaal dat die man doorreed
Sommige mensen hebben gewoon totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel als het om dieren gaat Boos!
Was de gans er erg slecht aan toe?
Hoop dat het goed komt met hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 09:43

Wat een banketstaaf Boos!

Laatst werd de dierenambulance gebeld dat er een kat was aangereden op die en die weg en hij leefde nog, had alleen last van zn poot. Maarja die mensen zijn er niet bij gebleven en die kat is weer de weg op gegaan en is toen weer aangereden, z'n hele kop kapot.. Dood. Huilen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 09:47

bah bah, sommige mensen snappen niks van dieren, of het boeit ze niet. ik zat eens in auto en mn vriend reed en reed hij een haas aan met 120. ik heb geschreewd dat hij terug moest, hij bleef zeggen dat met 120 kpu raken dat beestje echt wel dood was. Hij had ook gelijk, lag 100 meter verderop, met hele hoofd in elkaar en een flinke deuk in mn bumper. Ik heb dat beestje geaaid, sorry gezegt en in de berm gelegd voor de roofdieren. Is kleine moeite om te stoppen en kijken of het beestje mss nog leeft. Ik zou niet weten wat ik gedaan had als hij nog leefde. Dnk dat als je zag dat hij niet ging redden nog een keer overheen, klink cru, maar laten lijdden is veel erger.
Hoe is het nu met de gans?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 12:08

Ik moest mijn paard voeren dus kon ik er niet bij zijn als ze hem kwamen halen,heb dus geen idee hoe het met hem of haar gaat. Ik bel ze vanmiddag even op,mijn dochter zit nu natuurlijk de hele dag in de zorgen om dat beest.Zij is al zo gevoelig maar ze kan haar verhaal op school goed kwijt dat weet ik wel.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 13:22

Niet normaal dat die vent doorreed! Boos!
Helaas heb je dit soort mensen ook, er zijn er zelfs bij die het leuk vinden en express doen om een dier aan te rijden als het oversteekt! Boos!

Echt zielig zeg! Hoe is het met die gans of weet je dat niet?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 13:23

Ik kan me voorstellen dat je schrikt maar kom kom stop gewoon! Boos!