In het begin wisten we niet wie de boosdoener was, aangezien we nog een kat en 2 honden hadden.
Na een tijdje zijn we er dus achter gekomen dat onze pers het dus doet.
Ze plast en poept constant voor of naast de kattenbak.
De bak wordt iedere dag schoongemaakt en bovendien lopen de katten buiten, de bak is dus echt niet smerig.
Omdat we haar natuurlijk liever niet weg willen doen, hebben we al van alles geprobeerd.
We hebben een open bak geprobeerd, verschillende soorten kattenzand en bovendien hebben we haar ruimte verkleind.
Overdag zit ze buiten en 's nachts zit ze in een hok van slechts 1 vierkante meter.
Ze had eerst 2 vierkante meter, maar ook daar had ze nog te veel ruimte om naast de bak te gaan zitten.
De bak staat nu direct naast haar mandje.
Nu gaat het echter zo ver, dat ze in haar mandje plast en er vervolgens zelf in gaat liggen.
Aangezien ze langharig is, is dit dus echt niet te doen.
's morgens druipt de urine gewoon uit haar vacht, dit is niet alleen smerig, maar zorgt ook voor enorme klitten in de vacht.
Ze is meerdere keren door de DA onderzocht op blaas- en nierproblemen.
Er is urine afgenomen en er zijn blaasfoto's gemaakt.
Er bleek echter geen medische oorzaak te zijn.
Gisteren hebben we contact opgenomen met de DA, deze geeft aan dat het een gedragsprobleem is dat bovendien zeer moeilijk te verhelpen is.
We hebben gevraagd of er nog mogelijkheden zijn, de DA belt daar vandaag over terug.
Als de DA geen oplossing meer weet, gaat ze waarschijnlijk naar het asiel.
Ik ben echter bang dat ze nooit meer een huisje zal vinden, vanwege haar onzindelijkheid.

Een lang verhaal, maar ik moest het toch even kwijt.
Ik vind het zo sneu voor haar, maar we zien geen andere oplossing meer.
Hopelijk komt de DA nog met een oplossing, maar ik ben bang van niet aangezien ze gister al niet erg positief klonk.