HELP Kat eet poep :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lieke2

HELP Kat eet poep :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 21:54

Help, mijn kat (poes) eet af en toe de poep uit de kattenbak.....
Niet erg smakelijk moet ik zeggen. Ze kan ze er rustig uit gaan zitten hengelen en vervolgens oppeuzelen....
Ik vraag me af of ze iets te kort kan komen (behalve een chromosoom die ze volgens mij al mist).
Heb drie katten in totaal, ze krijgen allemaal hetzelfde aan eten en drinken, de andere twee doen dat niet.

Iemand tips? Ga in ieder geval maandag wel even de da bellen of dit helemaal gezond is?!?!
Ik kan ook op internet bar weinig terugvinden.

LaraCroft

Re: HELP Kat eet poep :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:30

Cavia's eten hun eigen drolletjes op omdat er voedingsstoffen in zitten die weer goed voor ze zijn, maar ik weet niet of dat met katten ook zo is...

lijkt me van niet eigenlijk, heb nog nooit van een poep-etende kat gehoord Clown

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 23:13

Haha, ik dus ook niet! En omdat de andere het niet doen....
Heb voer waar alles in zit, ga er straks nog een wormentabletje ingooien, misschien dat dat helpt. Ik geef nu het mongoolchromosoompje maar de schuld, hoop dat het ook daaraan ligt! (maar het scheelt wel met de kattebak schoonmaken)

LaraCroft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 23:55

lieke2 schreef:
Haha, ik dus ook niet! En omdat de andere het niet doen....
Heb voer waar alles in zit, ga er straks nog een wormentabletje ingooien, misschien dat dat helpt. Ik geef nu het mongoolchromosoompje maar de schuld, hoop dat het ook daaraan ligt! (maar het scheelt wel met de kattebak schoonmaken)

Vreemd hoor! Ik ga dit topic wel in de gaten houden, ben benieuwd wat er 'mis' is met je kat. Misschien is het gewoon een viespeuk Haha!

Wel handig dat die kattebak schoner is Clown

Wobbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 21:38

mischien toch overstappen op ander voer of vitamiene bijvoeren? is denk ik idd een reactie op dat ze wat mist.. ik heb het de mijne gelukkig niet zien doen..