[foto] kitten vermomd als molletje!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaaikea

[foto] kitten vermomd als molletje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 21:01

Op vrijdagnacht/zaterdagochtend is mijn poes Fini (7) bevallen van haar eerste nestje. Bij de geboorte waren er al 3 kittens overleden. Een dag later overleed nog een kitten waardoor nog maar een hummeltje overbleef. Ik ben er zeker van dat deze kleine tijger het wel overleefd. Hij blaakt van de gezondheid, groeit als kool en heeft een stemgeluid waar je U tegen zegt. Ondanks dat hij niks kan zien kruipt hij al druk door het hele nest. Als over ongeveer 9 dagen zijn ogen open gaan dan krijgt moeders dus nog heel wat met hem te stellen! Zijn bijnaam is oa molletje (looks like it) en SamirZ (wegens zijn nu al terroristische gedrag Knipoog ) Een echte naam hebben we nog niet, suggesties zijn dus welkom! Het liefst wel ik een naam dat begint met een S, aangezien de moeder van Fini vorig jaar is overleden en hij lijkt ontzettend veel op haar

Gisteren heb ik foto's gemaakt en ik wilde ze jullie niet onthouden. Pas wel op want de foto's hebben een zeer hoog smeltbaarheidsgehalte!

Afbeelding
Iets onduidelijk, maar oh zo lief!

Afbeelding
Zwijmel zwijmel zwijmel.. Is het niet net een molletje?

Afbeelding

Afbeelding
Mijn meest favoriete foto Haha! Zie je ook dat schattige pootje van hem?

miilou_

Re: [foto] kitten vermomd als molletje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 21:03

aaah.. echt te lief!
echt een net een molletje Lachen

een naam.. mollie Knipoog of is het een mannetje?
ben niet zo goed met namen

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 21:04

O hij is echt heel erg schattig! Een naam zou ik zo niet weten, maar hij lijkt echt op een mol. Hij is echt super!
Groetjes, mij

leannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 21:06

Helaas weet ik geen naam met de S
Maar onze katjes heette eerst altijd; Welles en Nietus (dus 1 van die 2 zou je kunnen doen Knipoog )

Maaaikea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 23:15

miilou_ schreef:
aaah.. echt te lief!
echt een net een molletje Lachen

een naam.. mollie Knipoog of is het een mannetje?
ben niet zo goed met namen

Ik ben er eigenlijk nog niet echt uit wat het zal zijn, tis allemaal nog eh.. erg klein daar Bloos Ik denk meer een hij, maar voor hetzelfde geld is het een zij met pit Haha!

leannetje schreef:
Helaas weet ik geen naam met de S
Maar onze katjes heette eerst altijd; Welles en Nietus (dus 1 van die 2 zou je kunnen doen Knipoog )

Haha Welles en Nietus is zeer grappig! Zeker als je ze dan moet roepen ('Welles! Nietus! Welles! Nietus!) mensen zullen je dan best raar aankijken Knipoog