Jong katje en 2 volwassen honden samen... hoe ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Unseen

Jong katje en 2 volwassen honden samen... hoe ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 17:10

Hoi,
Ik heb een soort van adoptie katje. Hij is van mijn buren maar komt af en toe naar ons toe om wat eten te snaaien, om wat knuffels te krijgen en om gezellig te zijn.
Ik heb echter 2 volwassen honden (Gijs en Bram). Bram is zeer nieuwsgierig, en wil graag snuffelen aan Lincoln (katje). Maar Linc vind dat natuurlijk best eng, zo'n grote hondenneus, en dan rent hij uiteraard weg. Maar Bram vindt het behoorlijk grappig dat zo'n klein kattebeest ook nog kan rennen, en rent er achteraan. Hij is te blond (letterlijk en figuurlijk) om Linc ooit wat aan te doen, maar hij vind Linc gewoon heel erg interessant. Gijs is wat meer op zichzelf en ik denk dat hij binnen wat bang is voor Lincoln. Binnen heeft Gijs nog geen contact gehad met Linc. Gijs is zelfs voor de konijnen en cavia bang als ze binnen zijn, dus dat verwacht ik ook met Lincoln.
Maar Linc is bang voor Bram, Gijs is bang voor Linc, Bram is te dom om ook maar iets te denken.
Hoe leer ik deze 3 knullen om lief en vooral normaal met elkaar om te gaan, zodat Linc ook eens naar binnen kan?

Unseen

Re: Jong katje en 2 volwassen honden samen... hoe ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 16:41

niemand ? Nagelbijten / Gniffelen

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 19:58

tja, de kat een hoger plekje geven zodat hij ''hondloos'' kan zitten, en dan op hoop van zegen (misschien de honden een voor een erbij?) als kat het dan te benauwd krijgt dan kan hij hogerop Lachen wij hebben het hier 3x voor elkaar gekregen zo Lachen gaat eigenlijk altijd meteen goed Lachen

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 21:25

Ik heb Lincoln nu gewoon in de kamer gezet. Hij liep gelijk naar iedereen toe, ook naar de honden. Hij en Bram zijn nu gelijk al dikke vriendjes ? Tong uitsteken
Maar Gijs is nog altijd erg bang, Lincoln is een heerlijk katje Haha!