Hoi,
Ik heb een soort van adoptie katje. Hij is van mijn buren maar komt af en toe naar ons toe om wat eten te snaaien, om wat knuffels te krijgen en om gezellig te zijn.
Ik heb echter 2 volwassen honden (Gijs en Bram). Bram is zeer nieuwsgierig, en wil graag snuffelen aan Lincoln (katje). Maar Linc vind dat natuurlijk best eng, zo'n grote hondenneus, en dan rent hij uiteraard weg. Maar Bram vindt het behoorlijk grappig dat zo'n klein kattebeest ook nog kan rennen, en rent er achteraan. Hij is te blond (letterlijk en figuurlijk) om Linc ooit wat aan te doen, maar hij vind Linc gewoon heel erg interessant. Gijs is wat meer op zichzelf en ik denk dat hij binnen wat bang is voor Lincoln. Binnen heeft Gijs nog geen contact gehad met Linc. Gijs is zelfs voor de konijnen en cavia bang als ze binnen zijn, dus dat verwacht ik ook met Lincoln.
Maar Linc is bang voor Bram, Gijs is bang voor Linc, Bram is te dom om ook maar iets te denken.
Hoe leer ik deze 3 knullen om lief en vooral normaal met elkaar om te gaan, zodat Linc ook eens naar binnen kan?